Archief - Iphone 3GS 16GB + factuur, Belgisch toestel

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Barbeet

Legacy Member
Hallo,

Ik zou graag mijn iphone 16GB 3GS Wit verkopen.
Toestel is iets ouder dan 2 maanden en komt met factuur, is aangekocht geweest op 4 december 2009.
Iphone bevind zich in zeer goeie staat, enkel gebruikerssporen op het appelke, das alles.
Er staat ook TomTom west europa op, deze blijft erop staan, maar hou er rekening mee, wanneer synced op uwen pc, dat alles weg is.
Ik heb 575 euro betaald.
Het liefst zou ik ruilen voor een itouch van 8Gb + 400 euro.
Is ook aangeboden in vriendenkring en op andere websites !!
Greetz

Vochtig

Legacy Member
ipod touch (de laatste gen, die met speakers en flat design) 16 gb, met factuur enzo + € 300 ?

Splackavellie85

Legacy Member
Vochtig zei:
ipod touch (de laatste gen, die met speakers en flat design) 16 gb, met factuur enzo + € 300 ?
De laatste generatie iPod Touch is alleen in 32GB en 64GB uitgebracht ;)

julles

Legacy Member
Barbeet zei:
Welke staat, garantie en hoeveel opleg?
Greetz

Mijne is zo goed als niet gebruikt en maar 1 maand oud dus nog 23 maand garantie op factuur. Aan welke opleg had je gedacht?

Vochtig

Legacy Member
Neen , is niet gejailbreaked, originele software van Apple zelf, heb hem aangekocht bij de FNAC in Gent

Barbeet

Legacy Member
Geen intresse in xbox pack, kheb er al 2 staan.
Geen intresse in nokia toestel.
Vochtig 16gb bestaat inderdaad niet meer.
Prijs iphone nieuw 575 euro voor 16Gb S versie
Prijs itouch nieuw 199 euro voor 16Gb
verschil dus van 376 euro als we voor beiden de nieuwprijs bekijken.

Frado2005

Legacy Member
Vochtig zei:
Neen , is niet gejailbreaked, originele software van Apple zelf, heb hem aangekocht bij de FNAC in Gent

Is een vraag aan de TS. Ik koop nooit meer van mijn leven iets van u, 2 neg itraders van mij zijn al genoeg medunkt:)

Vochtig

Legacy Member
frado2005 zei:
Is een vraag aan de TS. Ik koop nooit meer van mijn leven iets van u, 2 neg itraders van mij zijn al genoeg medunkt:)

Gast hou je ... :) Kijk naar de laatste, allemaal goed, dus moeit u met uw eigen zaken :hug:

Barbeet

Legacy Member
Mijn toestel is niet gejailbreaked, is origineel.
Ik denk er eens over na vochtig.
Geen intresse in een ruil van lcd scherm of gsm.
@ vochtig: kan er ergens afgesproen worden indien ik akkoord zou gaan?

anthony8400

Legacy Member
frado2005 zei:
lol doe es wat meer opzoekwerk;)
iPod touch - Apple Store (België)
Hoeveel om enkel te verkopen? Heb je hem gejailbreaked? Wss een model waarbij jailbreak weg is na rebooten?

Barbeet heeft ergens toch wel gelijk hoor.
De laatste generatie is effectief wel enkel in 32 en 64 gig beschikbaar.
De 16 gig versie is eigenlijk de vorige generatie :-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan