Archief - iPhone 3G - Black - 16GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

CeraMo

Legacy Member
Ik zou willen m'n iPhone verkopen omdat ik graag een andere aankoop zou doen

Het is een iPhone 3G – 16GB Zwarte versie ( 620€ gegeven in tot. maand of ¾ geleden aangekocht, ZEER goede staat ( altijd in hoesje gezeten ) gewoon enkele heel kleine plekjes dat je waarschijnlijk nog afkrijgt, maar durf niet te hard drukken op mijn toestel met mijn schermafvegertje, en een piepklein krasje bijna niet zichtbaar op de zijkant van het scherm, + beschermhoesje van iLuv zwart

De telefoon is HEEL goed onderhouden geweest, dus nog in PRIMA staat! ;)

Games incl aangekocht via iTunes Store : UNO, The Sims 3, Crash Kart, wolf3d+, NFSU, WPT ( World Poker Tour ), Imagine Poker, Hold'em

Meeneemprijs : 400€

Gz, CeraMo :D

cassie821

Legacy Member
Lol die games gaan toch weg hoor is wel zeer jammer :(
wisselen tegen nokia5800xpressmusic + opleg?

CeraMo

Legacy Member
cassie821 zei:
Lol die games gaan toch weg hoor is wel zeer jammer :(
wisselen tegen nokia5800xpressmusic + opleg?

Games gaan niet weg omdat de iTunes account meegeleverd word ( Gratis aangemaakt account, en de games zijn aangekocht met een soort pre-paid kaartje van iTunes )

En enkel geïntresseerd in de meeneemprijs 400€ of een XBOX 360 met controllers, games, etc.

cassie821

Legacy Member
CeraMo zei:
Games gaan niet weg omdat de iTunes account meegeleverd word ( Gratis aangemaakt account, en de games zijn aangekocht met een soort pre-paid kaartje van iTunes )

En enkel geïntresseerd in de meeneemprijs 400€ of een XBOX 360 met controllers, games, etc.

ok

Xenon_99

Legacy Member
ik heb een xbox 360 liggen nog . Het gaat om een arcade pack + 5 games waaronder COD4, the darkness, GTA IV en GOW . Er is nog garantie op de xbox . Voor meer infotmatie sttuur ma een pm. Wil wel nog deel geld bijleggen indien interesse

CeraMo

Legacy Member
Xenon_99 zei:
ik heb een xbox 360 liggen nog . Het gaat om een arcade pack + 5 games waaronder COD4, the darkness, GTA IV en GOW . Er is nog garantie op de xbox . Voor meer infotmatie sttuur ma een pm. Wil wel nog deel geld bijleggen indien interesse

PM verstuurd.

Voor volgende bieders, als je een XBOX in ruil aanbied wel letten als het Arcade is zeker 150/200€ opleg aangezien de arcade nieuw nog geen 200€ waard is.

Gz, CeraMo

CeraMo

Legacy Member
Baileys zei:
Waar en wanneer aangekocht? Aankoopticket er bij?

Geen aankoopticket er bij ( ergens verloren gegaan ), en zoals ik zei 3/4 maanden geleden aangekocht. In de Mobistar winkel te Ieper

CeraMo

Legacy Member
Moet zo vlug mogelijk de deur uit, wil zo vlug mogelijk xbox aankopen of xbox + opleg ruilen.

Liefst nog vandaag zelfs, dus het zal voor de rappe zijn ;)

CeraMo

Legacy Member
boy1308 zei:
jammer da je ver woont.....

Ik zou eventueel tot Kortrijk/Roeselare kunnen komen met de trein indien één van de twee dicht genoeg is zodat je kan tegenkomen

Of heel maximaal tot Gent misschien wel, weet niet of dat dichter is van je deur :p

Gz, CeraMo

boy1308

Legacy Member
ik weet het wel, maar ik geraak niet aan de xbox nu, hehe... je wilt het allemaal direkt hebben, sommige mensen zijn nu eenmaal niet thuis en kunnen niet direkt afreizen naar andere kant vh land :)

hoop da je er beetje begrip voor zou hebben, als je tot morgen kon wachten was het zeker geen probleem....

CeraMo

Legacy Member
boy1308 zei:
ik weet het wel, maar ik geraak niet aan de xbox nu, hehe... je wilt het allemaal direkt hebben, sommige mensen zijn nu eenmaal niet thuis en kunnen niet direkt afreizen naar andere kant vh land :)

hoop da je er beetje begrip voor zou hebben, als je tot morgen kon wachten was het zeker geen probleem....

Check pm, morgen is goed met degelijke afspraken

Gz, Cer

CeraMo

Legacy Member
Bod plaatsen mag nog

Indien er geen boden meer geplaatst worden word dit verkocht aan boy1308

Mvg

CeraMo

Legacy Member
poink

Meeneemprijs : 400€
Ruilen tegen : XBOX360 + controller(s) + games + opleg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan