hellraiser
Legacy Member
Ik verkoop mijn 2 maand oude iphone 3G 8gig, zwarte versie.
Gaat weg wegens overstap naar blackberry voor werk.
Met faktuur voor garantie.
Faktuur van 10/08/2008, is dan gebroken geweest en vervangen door Apple door een spiksplinternieuw teostel met neiuwe faktuur van 21/08/2009.
Belgisch mobistar toestel.
Is in perfekte staat.
Met beschermrubber.
Gaat weg wegens overstap naar blackberry voor werk.
Met faktuur voor garantie.
Faktuur van 10/08/2008, is dan gebroken geweest en vervangen door Apple door een spiksplinternieuw teostel met neiuwe faktuur van 21/08/2009.
Belgisch mobistar toestel.
Is in perfekte staat.
Met beschermrubber.
