Archief - Iphone 3G 8GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vanrumst

Legacy Member
Iphone te koop

Afkomstig uit Engeland
Firmware 3.1.2 staat erop en is unlocked, dus de gsm kan gebruikt worden voor te bellen/sms en etc.

wordt enkel verkocht met de usbkabel voor op te laden/synchroniseren

voorkant iphone: screenprotector hangt erop, dus perfecte staat
achterkant: onderaan zit klein barstje in de cover (zie foto's) voor de rest in goede staat, de typische krasjes die je krijgt bij normaal gebruik (door de flits lijken deze uiteraard veel sterker aanwezig te zijn).

Heb wel 1 eigenaardigheid met de iphone: de wifi ontvangst lijkt niet goed te werken. Als je dichtbij een wifistation staat is het geen probleem, dan ontvangt hij voor 100%, maar zodra je wat verder gaat van het wifistation verliest hij zijn signaal. Reden van dit probleem: onbekend
afhalen kan te Lokeren
kan verzonden worden

minimumprijs: 220 euro
meeneemprijs: 300 euro

vragen stel ze gerust

foto's: Index of /iphone

staat op meerdere plaatsen te koop, ik hou het up to date

Dider

Legacy Member
Heb ook nog eens zoeen gehad waren de kabeltjes van de antenne die stuk waren.

enorme pruts om te herstellen.

nuja bod van 180 euro afgehaald... Je ziet maar!

Soulll

Legacy Member
Dider zei:
Heb ook nog eens zoeen gehad waren de kabeltjes van de antenne die stuk waren.

enorme pruts om te herstellen.

Dat is inderdaad een enorme pruts om te herstellen, Maar het kabeltje zelf is nog geen 8€ incl verzending ^^ dusseh ...
iig vind ik dit toch makkelijker dan de mute button repareren :p

Sorry voor de Offtopic :D
consider it a free up :applause:

Murdock

Legacy Member
Murdock zei:
Bod van 200euro, afgehaald dit weekend

OK, NP.
Mijn bod blijft geldig dit weekend, mocht je je bedenken.
(ik moet rekening houden met de herstelkost van de WiFi, vandaar het iets lagere bod)

vanrumst

Legacy Member
persoon vanop 2dehands heeft afgehaakt, voor mijn part wil ik het nu al sluiten hoor, opsturen met de post of kom je deze halen?
grtz

solidsystem

Legacy Member
liefst wel,dat ik nog even kan testen.stuur je pm met je nummer dat ik je kan bereiken?

mvg
Peter

vanrumst

Legacy Member
solidsystem zei:
liefst wel,dat ik nog even kan testen.stuur je pm met je nummer dat ik je kan bereiken?

mvg
Peter

kan je iets laten weten wanneer je afhaalt? Heb je sms gestuurd maar geen reactie ...

vanrumst

Legacy Member
@hey69, deal, van solidsystem hoor ik niets meer dus daar ga ik niet op wachten, check pm
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan