stefke0007
Legacy Member
Iphone 3g 8gb (zwart) te koop.
aangekocht: 3 maart 2009 in mobistar winkel in hasselt.
aankoopbewijs, oorkes, lader, doosje inbegrepen.
iphone ziet nog als nieuw uit omdat m altijd in poschke heeft gezeten. ge moet m al goed opblinken om lichte gebruikssporen te zien.
uitgerust met laatste nieuwe software, opt moment is m gejailbreakt met tomtom, navigon, bitesms ( beter sms progr ) , etc... erop.
Bij verkoop herstel ik gsm terug naar standaard en kan ik eventueel opnieuw jailbreaken of jailbreak software en progr. op dvd zetten.
min prijs 300€
meeneem 325€
Bij interesse kan ik eventueel fotos trekken en doormailen.
aangekocht: 3 maart 2009 in mobistar winkel in hasselt.
aankoopbewijs, oorkes, lader, doosje inbegrepen.
iphone ziet nog als nieuw uit omdat m altijd in poschke heeft gezeten. ge moet m al goed opblinken om lichte gebruikssporen te zien.
uitgerust met laatste nieuwe software, opt moment is m gejailbreakt met tomtom, navigon, bitesms ( beter sms progr ) , etc... erop.
Bij verkoop herstel ik gsm terug naar standaard en kan ik eventueel opnieuw jailbreaken of jailbreak software en progr. op dvd zetten.
min prijs 300€
meeneem 325€
Bij interesse kan ik eventueel fotos trekken en doormailen.
