vanrumst
Legacy Member
heb hier een iphone 3G binnen gekregen
firmware 3.1.2 staat erop
jailbreak en unlock uitgevoerd
maar ik krijg geen netwerkverbinding. No service komt er telkens op.
Als ik hem laat scannen op netwerken vindt hij mobistar, belgacom, base Maar hij kan geen verbinding leggen met een netwerk.
Het rare is ook dat de wifi enkel werkt als je er dicht bij staat, ga je te ver van je wifipunt verliest hij signaal.
Toestel zelf is in goeie staat
op scherm hangt screen protector
Heb nu echter geen tijd om me hier mee bezig te houden vandaar mag hij de deur uit.
enkel geleverd met usb kabel
Had er graag min 200 van gehad (heb al bod van 190 via 2de hands waar hij ook op te koop staat)
vragen: stel ze gerust
foto's kan ik ten vroegste vanavond plaatsen
firmware 3.1.2 staat erop
jailbreak en unlock uitgevoerd
maar ik krijg geen netwerkverbinding. No service komt er telkens op.
Als ik hem laat scannen op netwerken vindt hij mobistar, belgacom, base Maar hij kan geen verbinding leggen met een netwerk.
Het rare is ook dat de wifi enkel werkt als je er dicht bij staat, ga je te ver van je wifipunt verliest hij signaal.
Toestel zelf is in goeie staat
op scherm hangt screen protector
Heb nu echter geen tijd om me hier mee bezig te houden vandaar mag hij de deur uit.
enkel geleverd met usb kabel
Had er graag min 200 van gehad (heb al bod van 190 via 2de hands waar hij ook op te koop staat)
vragen: stel ze gerust
foto's kan ik ten vroegste vanavond plaatsen