Archief - Iphone 3G 8gb ruil of verkoop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

nasredinho

Legacy Member
hello


ik heb hier een Iphone 3G 8gb te koop of te ruil

met usb kabel ( doos en lader via stopcontact heb ik niet )
aankoopbewijs moet ik nog zoeken, is pak weg een maand of 2 oud denk ik.
heeft gebruikssporen op achterkant, zeer lichte wel.
aangekocht in Rijsel, zoals al de vorige Iphones dat ik hier verkocht heb.

minimumprijs: 260 excl
meeneemprijs: 290 excl


ruil:


enkel te ruil tegen ati 5870 of ati 5970 ( het laatste met opleg van mijn kant )

ook mogelijk met ati 5850 met opleg van uw kant


ruil heeft voorrang
is ook te koop en te ruil buiten 9lives

foto's:

http://i145.photobucket.com/albums/r237/nasreddine/DSC01669.jpg

http://i145.photobucket.com/albums/r237/nasreddine/DSC01672.jpg

http://i145.photobucket.com/albums/r237/nasreddine/DSC01670.jpg




gr

nasredinho

Legacy Member
prijzen gewijzigd naar:

minimumprijs 260
meeneemprijs 290

Clue

Legacy Member
Bij gebrek aan biedingen zal ik maar eens een bod doen (onder voorbehoud van het plaatsen van een foto van het toestel).

Bod van €200

quake3

Legacy Member
kanr daar op aanvraag een invisible shield op gedaan worden?

TRC

Legacy Member
Domme vraag misschien, maar waarom vraag je daar relatief zo weinig voor?

Frado2005

Legacy Member
t'is een Franse he, dus wss simlocked enzo, en garantie moede dan wss naar Frankrijk tjolen

Clue

Legacy Member
In frankrijk moeten er tevens simock-vrije toestellen op de markt gebracht worden (deze zal waarschijnlijk wel locked zijn maar soit daar bestaan oplossingen voor).

Als het toestel nog onder garantie is kun je deze ook rechtstreeks via apple afdwingen (mits ik me niet vergis)

Frado2005

Legacy Member
voor iphones is die applecare redelijk picky denk ik. Betwijfel of je het bij apple belgie kan binnenbrengen(doordat wij enkel simock vrije hebben).

Clue

Legacy Member
Stel dat er in Frankrijk een lagere garantie gewaarbord wordt als in België. Dan kunnen ze natuurlijk, binnen België, weigeren om dezelfde garantie te verlenen maar men blijft ten alle tijde verplicht om een minimum garantie aan te bieden. Hoe wordt die minimum bepaald? Kan op verschillende manieren, het minimum van alle garanties in de wereld, of het minimum tss twee landen, of de EU consumenten bescherming.

Men heeft altijd een minimum gewaarborgde garantie.

nasredinho

Legacy Member
oké, voor degene die me nog niet kennen ( heb hier wss 8 Iphones verkocht )

de Iphone is SIMLOCKVRIJ
aankoopbewijs heb ik, 2 maanden geleden aangekocht!
200 euro is niet genoteerd!

Frado2005

Legacy Member
Kan je zeggen hoe de garantie dan werkt? En hoe lang die geldt?

nasredinho

Legacy Member
garantie is 1 jaar geloof ik.
die werkt simpel, heb je problemen dan ga je naar de winkel, ze vermaken die of je krijgt een ander toestel.
quake3: sorry heb er geen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan