Ik zie wel dat je enkel wil ruilen met een 3GS, maar ik zie niet meteen in waarom iemand een 3GS zou WILLEN ruilen met een 3G.
Voor het geld dat jij oplegt zal het niet zijn, iemand die een 3GS koopt zal zeker geen geld tekort hebben
Daarom vraag ik tóch wat je vraagprijs zou zijn moest je de iphone wél willen verkopen!
Verder doe je met deze post natuurlijk wat je wil
