hey69
Legacy Member
Heb een Iphone 3g 8gb te koop.
met lader en oortjes en doos.
minimumprijs is 335 euro meeneemprijs is 359 euro
gsm is in zeer zeer goeie staat, paar schrammetjes op achterkant.
reden datk dieweg wil, is ik wil een iets kleinere GSM. een htc magic BIJVOORBEELD is een leuke gsm .hier wil k wel opleg (naargelang gsm)
ook op kapaza gegooid
met lader en oortjes en doos.
minimumprijs is 335 euro meeneemprijs is 359 euro
gsm is in zeer zeer goeie staat, paar schrammetjes op achterkant.
reden datk dieweg wil, is ik wil een iets kleinere GSM. een htc magic BIJVOORBEELD is een leuke gsm .hier wil k wel opleg (naargelang gsm)
ook op kapaza gegooid


