Archief - iPhone 3g 16gb wit met software uitbreiding

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hummel

Legacy Member
Wegens aankoop nieuw toestel stel ik mijn iPhone 3g 16GB wit te
koop.
het toestel is 1.5 jaar dus nog steeds half jaar garantie.
factuur en doos is aanwezig en is aangekocht in een mobistar center,
dit wilt zeggen dat het toestel officieel simlock vrij is.
en dus geen problemen met updates en unlocking van de telefoon.

u krijgt dus:
-De iPhone
-de doos
-originele EU stopcontact lader
-originele usb kabel
-er wordt ook een lederen hoes meegelevert die perfect rondom het
model van de iphone aansluit.

De iphone 3g en 3gs hebben allemaal hetzelfde probleempje en dat is
dat er af een toe een haarscheurtje ontstaat.
dit komt niet door het vallen! de telefoon heeft dus links boven aan
een haarscheur, in het echt valt het niet zo op,
maar heb er een duidelijke en uitvergrote foto van gemaakt.

Let wel op de telefoon komt met een flinke software uitbreiding!
zo krijg je de volgende applicaties:
-bitesms waarmee je sms app veel interessanter word zo kan je;
emoticons, ontvangst bevestiging, codeslot en noem maar openen via
je iPhone.
-Safaridownload manager zodat je waar je ook maar wil met je
internet verbinding een bestand kan downloaden en deze later terug
vinden via je pc.
-video recorder zodat je kan filmen met het toestel.
-winterboard (om je themas van je iphone aan te passen zodat je
hem nooit moe wordt.)
-SIMmanager( de vraag van elke iphone gebruiker, zo kan je nu ook
je contacten van je iphone naar je sim kopieren!)
-navigon ( dit is een gps software met kaarten van heel europa deze
heeft een waarde van maar liefst 100 euro)
-TomTom navigatie
-de telefoon heeft nog tal van extras die zeker de moeite zijn, deze
worden hier bij mij besproken zodat je ook van alles een grondige
achtergrond en werking kent.

Al deze software die hierboven vernoemd staan, staan niet op een
standaard iphone!

door deze software uitbreiding is de minimum prijs van de iPhone 360
euro, voor 380 mag je hem zo komen ophalen

het toestel kan bezichtigd en getest worden.

fotos: IPhone 3g 16gb wit met software uitbreiding - Te koop op 2dehands.be

vinteg

Legacy Member
afaik verdwijnen de apps als je de iphone aanmeldt op een andere itunes account?

Splackavellie85

Legacy Member
Nee, dit zijn jailbreak apps, die worden door itunes niet herkend en dus niet gewist.

@hummel: niet dat je vraagprijs onredelijk is, maar die 'software uitbreiding' die volgens jou een meerwaarde heeft, is gewoon een jailbreak met via cydia geïnstalleerde apps. Dit is door iedereen in nog geen twee minuten te doen. Winterboard, videorecorder, downloadmanager en bitesms zijn dan allemaal gratis (hoewel je wel $4,95 voor een licentie van bitesms moet betalen.

Oh, en de programma's die voor de koper waarschijnlijk de meeste meerwaarde hebben, Tomtom en Navigon, worden gewist zodra de iPhone met een nieuwe computer wordt gesynchroniseerd. Of je moet appsynch geïnstalleerd hebben en ze er op een dvd'tje bij geven (=illegaal).

360-380 voor een iPhone is op zich een prima prijs, maar wees wel zo eerlijk toe te geven dat die opgehemelde 'software uitbreiding' absoluut niets toevoegt aan de waarde van de iPhone ;)

hummel

Legacy Member
uwe uitleg heeft absoluut geen meerwaarde aan mijne verkoop denk ik ?
graag ontopic pls

Splackavellie85

Legacy Member
Ik dacht het wel. De vermelding van Tom Tom en Navigon als meerwaarde is misleidend, aangezien apps niet overdraagbaar zijn. Tenzij ze gehackt zijn, wat illegaal is en niet mag.

Voor kopers dus wel zo interessant om te weten..

birds

Legacy Member
ik denk niet dat jij kan rieken of die tom tom illigaal is of niet ? ik veronderstal omdat hij zijn itunes voorkoopt dat hij zijn account van itunes meegeeft :) je kan de setting wijzigen van dit account. waardoor de persoon WEL navigatie kan gebruiken op een legale manier.
waardoor die software wel een meerwaarde bied aan het toestel.

Jabiru

Legacy Member
Ik heb wel interesse.. maar die tomtom enzo, zijn die nu gekocht of niet? En als je ze gekocht heb kan ik ze enkel krijgen door je itunes account ook over te nemen? Of is er een andere manier? Ik weet trouwens niet of apple dat wel toestaat om accounts over te dragen, maar ben hier niet zeker van.

Frado2005

Legacy Member
Als de account erbij geleverd is , is het legit. Indien niet is het gewoon illegaal inderdaad:)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan