Archief - iPhone 3G 16Gb (wit) + Apple Bluetooth Headset

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Hunterken

Legacy Member
witte iPhone 3G 16Gb

-Belgisch toestel
-alle accessoires nog aanwezig: usb-kabel, adapter, boekjes, doos
-in nieuwstaat: voorkant heeft sinds dag 1 protective shield, wat je amper ziet zitten, dus lekker smooth.. / achterkant volledig krasvrij doordat hij steeds in een hoesje zat (enkel op het apple-logotje een paar fijne krasjes door het hoesje zelf).
-opmerking: op de achterkant staan aan de zijkant 2 kleine haarscheurtjes, maar dit eigen aan de meeste witte iPhones en heeft geen enkel technisch nadeel
-wordt verkocht wegens aankoop ander toestel.. zeer tevreden over het toestel, maar af en toe eens iets anders
-is een jaartje oud ongeveer


apple bluetooth headset

-amper 3x gebruikt ofzo
-wordt geleverd met alle originele accessoires, inclusief de handige laadkabel waarmee je zowel de iphone als de headset kan opladen
http://reviews.cnet.com/i/bto/20090323/Apple_headset2.jpg



minimumprijs iphone: 365 euro
meeneemprijs iphone: 420 euro

minimumprijs headset: 50 euro
meeneemprijs headset: 65 euro


totaalpakket: minimum 420 euro; meeneem 450 euro

Editor

Legacy Member
Heb je een directe link naar die headset? Van op de Apple site ofzo?
Bedankt!

Hunterken

Legacy Member
GiJay zei:
Wanneer sluit je af? Dan moet ik niet 24/24 zitten refreshen hier :D

ik zal voor die headset zondagnamiddag om 14u afsluiten, goed?

dan hebben mensen die eventueel het pakket willen kopen nog tijd (en voorrang..)

Hunterken

Legacy Member
lorro85 zei:
mogelijk om foto's te zien van die iPhone?

zal morgen foto's nemen bij daglicht, dan zijn die foto's duidelijker =)

maar laat het duidelijk zijn dat de iPhone zeker niet weggaat aan 320 of 330 euro.
de minimumprijs staat er niet voor niets, en er is zeker interesse genoeg..

Hunterken

Legacy Member
Moes zei:
hoesje en screenprotector meegeleverd?

screenprotector zit erop he =) die zie je niet echt zitten, dus dat is wel lekker smooth..

hoesje houd ik voor ipod touch, dus dat is er niet bij, maar wat kost dat nog..?

Gamer

Legacy Member
Hunterken, mag ik je aan readen de edit toets te gebruiken als je extra info verschaft.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan