Archief - Iphone 3G 16GB NL Simlockvrij met Defect.

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Samko

Legacy Member
Ik verkoop deze iphone omdat hij hier gewoon ligt ongebruikt.

http://photos-d.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs232.snc1/7922_294197105374_794080374_9275023_4704034_n.jpg
http://photos-a.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs212.snc1/7922_294197120374_794080374_9275024_1210121_n.jpg

http://photos-g.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc1/hs212.snc1/7922_294197125374_794080374_9275025_4563119_n.jpg


is een nederlandse, aangekocht op 11 Augustus 2008 ( dus geen garantie meer ). officieel door T-mobile simlockvrij gemaakt

De iphone heeft geen diepe krassen ( wat je op de foto ziet is een beetje vuil ) kleine beschadigingen aan de zijkanten

Echter is er 1 defect, de power button. Had deze ter reparatie binnengedaan en wouden hem niet herstellen. dit zou bij een pakistaan of andere telefoonwinkel ofzo wel hersteld kunnen worden

Komt met alle accesoires inclusief NIEUWE OORTJES. ( waarde 30€)

bieden vanaf 275€, meeneemprijs is 330€.

Kan worden afgehaald in Wilrijk of Antwerpen. ( Leuven is ook mogelijk op een vrijdagavond/zaterdagmiddag vanaf volgende week) kan ook verzonden worden ( na betaling) maar er word voorkeur gegeven aan afhaal of afspreken in de buurt.

Bevat 3.1.2 dus

staat nu ook op iphoneclub

McBr@in

Legacy Member
Aangezien de jack voor uw earplugs en dergelijke allemaal over dezelfde connector lopen kan er wel eens meer aan kapot zijn dan enkel die powerknop.

Dit geheel ter informatie :-)

Samko

Legacy Member
McBr@inless zei:
Aangezien de jack voor uw earplugs en dergelijke allemaal over dezelfde connector lopen kan er wel eens meer aan kapot zijn dan enkel die powerknop.

Dit geheel ter informatie :-)

je hebt een punt , maar deze werken allemaal nog perfect dus ik denk dat het gewoon aan de knop ligt

sui785

Legacy Member
Klein vraagje ivm met het volgende:

Samko zei:
Echter is er 1 defect, de power button. Had deze ter reparatie binnengedaan en wouden hem niet herstellen. dit zou bij een pakistaan of andere telefoonwinkel ofzo wel hersteld kunnen worden

Waarom laat je het zelf niet herstellen bij een pakistaan of een andere telefoonwinkel, alvorens het te verkopen?

Samko

Legacy Member
sui785 zei:
Klein vraagje ivm met het volgende:



Waarom laat je het zelf niet herstellen bij een pakistaan of een andere telefoonwinkel, alvorens het te verkopen?

omdat ik er zo snel mogelijk vanaf wil en geld nodig heb, fair enough? :)

DavidH

Legacy Member
Toch geen klein risico me dunkt, wat als er een stukje van het moederbord is afgebroken en dit dus niet te herstellen is? Kan je enige garantie (return ofzo) geven indien bij het herstellen hij niet te repareren blijkt? Waaruit concludeer je zelf dat het enkel de knop is? Kan je niet met 'forceren' de IPhone aan/uit krijgen?

Je hebt trouwens normaal 2 jaar Europese garantie...

Samko

Legacy Member
@ David

omdat er voor de rest niets mis is

2 jaar garantie is in belgie verplicht, in nederland niet

bumba007

Legacy Member
Ga maar eens naar de Tweakers Shopping Forum, daar zul je zien dat er maar 1 jaar garantie is.

Iemand zei:
In heel Europa. Is een Europese richtlijn.
En de Nederlandse wet staat hier dus boven.

Free upje.

bumba007

Legacy Member
Ga maar eens naar de Tweakers Shopping Forum, daar zul je zien dat er maar 1 jaar garantie is.

Iemand zei:
In heel Europa. Is een Europese richtlijn.
En de Nederlandse wet staat hier dus boven.

Free upje.

[HBV]-=XortioN=-

Legacy Member
als ik het goed begrijp kan je hem dan ook niet blokkeren ...

Samko

Legacy Member
bump, ik heb een 3GS, dus ik zou het door moeten verkopen, hangt af van hoeveel opleg+ staat
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan