Archief - Iphone 2g

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mattehh

Legacy Member
Hi,

Hierbij stel ik m'n iphone 2g te koop... Heeft weinig gebruikssporen... Achterkant een klein beetje, voor de rest perfect!

Je krijgt er het doosje bij en de USB aansluiting.

Heeft een klein probleempje.. De wifi vindt af en toe geen netwerk.. Schijnt software matig te zijn, maar door aanschaffen van n97 mini heb ik geen zin om er mij mee bezig te houden.

Wordt ook aangeboden in vriendenkring.

Minimum= 180
Meeneem: 200

Manjak

Legacy Member
Hoeveel gb? foto's, ouderdom?

edit: Passeer je soms in Leuven? Indien een proefperiode mogelijk is (Zien hoe irritant wifi-bug is) bied ik alvast 160. Onder je prijs, maar wil eerst meer weten over wifi gebeuren.

Mvg

Mattehh

Legacy Member
8gb... ouderdom... denk jaar of 2. Ik passeer niet via leuven.. en ik kan je toch moeilijk mijn gsm gratis in bruikleen geven?

Manjak

Legacy Member
Ik bedoel geen bruikleen, het idee zou eerder zijn niet goed geld terug. Bij een vorige deal heb ik het zo gedaan. Was een macbook waarvan de wifi ook niet zo goed werkte, heb em gekocht, dus het geld overgemaakt, maar had 4 dagen de tijd om te beslissen of ik het te storend vond. Indien ik het te storend vond gaf ik de laptop terug (in dezelfde staat natuurlijk) en kreeg ik mijn geld terug. Om het verhaal compleet te maken, ik vond het niet te storend en heb de laptop dus nog steeds, de deal is dus rond.

Maar eig is dat in dit geval niet nodig. Als ik de kans krijg om hem te komen testen is het voor mij goed genoeg.

Dus, ik bied meeneem 180, onder voorbehoud dat wanneer ik em kom afhalen en het wifiprobleem is me te groot dat de deal niet doorgaat. Denk dat dat wel eerlijk is :)

Manjak

Legacy Member
Aight, dan hebben we een deal en regelen we het verder via pm. Kwestie van geen facebookstatusconversatie te hebben :p

Mattehh

Legacy Member
Nja we hebben een deal dat hij langskomt, maar heb het echt druk atm.. in 't weekend ben ik bijna niet meer thuis door carnaval en in de week is het school..

EtReCx

Legacy Member
ik heb er nog een te koop voor 100 euro (niet zo'n goeie staat ;)) werkt nog perfect ...

ofwel ruil tegen 3G met opleg van mijn kant

Mattehh

Legacy Member
Heb 'm aan een vriend verkocht. en EtReCx, open je eigen topic!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan