Mattehh
Legacy Member
Hi,
Hierbij stel ik m'n iphone 2g te koop... Heeft weinig gebruikssporen... Achterkant een klein beetje, voor de rest perfect!
Je krijgt er het doosje bij en de USB aansluiting.
Heeft een klein probleempje.. De wifi vindt af en toe geen netwerk.. Schijnt software matig te zijn, maar door aanschaffen van n97 mini heb ik geen zin om er mij mee bezig te houden.
Wordt ook aangeboden in vriendenkring.
Minimum= 180
Meeneem: 200
Hierbij stel ik m'n iphone 2g te koop... Heeft weinig gebruikssporen... Achterkant een klein beetje, voor de rest perfect!
Je krijgt er het doosje bij en de USB aansluiting.
Heeft een klein probleempje.. De wifi vindt af en toe geen netwerk.. Schijnt software matig te zijn, maar door aanschaffen van n97 mini heb ik geen zin om er mij mee bezig te houden.
Wordt ook aangeboden in vriendenkring.
Minimum= 180
Meeneem: 200


) werkt nog perfect ...