Archief - iphone 2G

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DaCrashOveride

Legacy Member
Ik heb hier een iphone 2G (gekraakt)
Maar die is dus gistere gevallen en is gebarsten... Ge voelt geen oneffenheden aanraak gedeelte van de iphone, ma der boven aan de luidspreker is er dus wel wat schade... Dus als iemand er intresse in heeft (alles werkt voor de rest perfect & het scherm is ook niet beschadigd, enkel de cover...) of iemand dat mij zo'n cover kan geven / voor mij installeren tegen betaling... :)
min. prijs= 100€ ofzo?

aanvaardhet

Legacy Member
Hier ook misschien interesse. Zou ook graag eerst foto's zien.

hey69

Legacy Member
100euro hier ALS m effectief nog gewoon werkt zoals je zegt en enkel cover schade is

stageline

Legacy Member
Werkt het geluid nog nu door deze val?Zoals iemand je belt en/of games speelt enz....???
Kan je nog je batterij opladen,je stekker er nog goed insteken en krijgt deze nog contact?
Hoe zit het met al de rest zoals de batterijduur?

Als alles nog perfect werkt doe ik een bodje van 110 euro.(dus onder voorbehoud,ik zal dit bevestigen éénmaal ik meer info heb gekregen).

DaCrashOveride

Legacy Member
Geluid werkt nog ja... Heb er nog mee gebeld en is exact hetzelfde als ervoor...
Alles past qua kabel en oortjes enzo... Batterij laad ook nog op...
Ik plaats morgen foto's... :)
zit een usb kabel bij & zon blok van apple om hem in het stopcontact op te laden... Doos is er niet bij omdat deze van Amerika komt (douane shizzle:) )

(is trouwens de 8gb versie)


edit: ruilvoorstellen mogen ook... :) , ik sta open voor alles! :D

stageline

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Geluid werkt nog ja... Heb er nog mee gebeld en is exact hetzelfde als ervoor...
Alles past qua kabel en oortjes enzo... Batterij laad ook nog op...
Ik plaats morgen foto's... :)
zit een usb kabel bij & zon blok van apple om hem in het stopcontact op te laden... Doos is er niet bij omdat deze van Amerika komt (douane shizzle:) )

(is trouwens de 8gb versie)


edit: ruilvoorstellen mogen ook... :) , ik sta open voor alles! :D

Als dat allemaal zo is voorlopig bodje van 110 euro dan.

DaCrashOveride

Legacy Member
Ik ga nu foto's/ filmpje maken om te laten zien dat alles werkt :)
Zal deze post sebiet editten...
Meeneem= 150?

stageline

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Ik ga nu foto's/ filmpje maken om te laten zien dat alles werkt :)
Zal deze post sebiet editten...
Meeneem= 150?

Laat eens die barst zien als je kan? ;).

DaCrashOveride

Legacy Member
Niemand iets om te ruilen?
(eb via prive bericht voorstel gekregen voor zon lg viewty...)

stageline

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Geld dat bod of niet?..

Ik meende het scherm gewoon een simpele barst had maar het is veel meer dan alleen maar een barst.Om dit te herstellen kost dit mij 200euro.Aangezien het toestel zwaar beschadigd is doe ik bodje van 90 incl.

DaCrashOveride

Legacy Member
NS boy, misschien... Hangt er van af welke aangezien ik bijna nooit meer game.. :)

Ik weet dat de iphone er erger aan toe is dan je denkt wanneer je de beschrijving leest, maarja... Ik heb op ebay al volledige covers gezien (ipv glas dan wel een hard plastiek, maar met zon screencover is er geen verschil) voor 20$... heb er ook 1 besteld, maar kan tot 2 weken duren zeiden ze... :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan