hey69
Legacy Member
Iphone 2G 8GB te koop.
meeneem 190 euro
bied vanaf 175euro
komt met lader en dock en kabeltje en doos
ik kan opsturen en je kan het bij mij komen halen
.Scherm is KRASVRIJ . is door de vorige gebruiker altijd met screenprotector gebruikt geweest.Achteraan wel beetje krassen maar das van normaal gebruik.Geen deuken of blutsen
Staat ook op kapaza
meeneem 190 euro
bied vanaf 175euro
komt met lader en dock en kabeltje en doos
ik kan opsturen en je kan het bij mij komen halen
.Scherm is KRASVRIJ . is door de vorige gebruiker altijd met screenprotector gebruikt geweest.Achteraan wel beetje krassen maar das van normaal gebruik.Geen deuken of blutsen
Staat ook op kapaza
