Archief - iPhone 2G 8GB

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Cerv.Be

Legacy Member
Ik verkoop voor ne maat,

- iPhone 2G 8GB

Accessoires:
- Rubberen cover (zoals dit: http://www.iphoneworld.ca/wp-content/uploads/2007/08/iphone-revo3.jpg)
- Auto-oplader
- Originele doos + inhoud (buiten oortjes)

Opmerkingen:
- Toestel is 1.5j gebruikt en heeft dus normale gebruikssporen (foto's volgen later of op aanvraag)
- Alleen afhaling (te Tremelo of Kortrijk), of EVENTUEEL levering met bezinevergoeding

Min.Prijs: 190€
Meeneem.Prijs: 225€

Toestel wordt ook aangeboden aan kenissen & andere verkoopsites!

EDIT: Foto's:
http://img197.imageshack.us/img197/2289/iphoneyz.jpg
http://img132.imageshack.us/img132/3822/iphone3o.jpg

voltje

Legacy Member
De Iphone wordt voor mij verkocht,
Nieuwe prijs:
Min Prijs: 175
Meeneem Prijs: 200

De prijzen worden aangepast in de begin post, maar ice man is er nu niet

Hunterken

Legacy Member
ruilen met nokia E61i met opleg van mijn kant?
ik woon in werchter, dus afspreken is niet bepaald een probleem =)

voltje

Legacy Member
Niet ruilen sorry, mijn nieuwe gsm word vrijdag al gekocht ;-)
Software: 3.0 unlocked + jailbreaked.

Ik heb al een bod van 175 euro, 185 euro en hij is van u ;-)
Fotokes staan er toch al op ? :o
Ze zijn wel wat donker...

woony

Legacy Member
my bad van die fotos ;)
ok, 185 en dan hebben we nu een deal?

ik kan naar kortrijk komen op werkdagen na 17u. behalve op woensdag.

voltje

Legacy Member
je wou ruilen he :)
Gereserveerd voor woony.
Afspraak via pm :)

Sorry voor het vroege aflsuiten van het bieden.
Via pm melde woony echter dat hij er vandaag al wou omkomen, dus is het nogal omslachtig om het bieden rustig verder te laten gaan terwijl hij hier vanavond al zou staan, nietwaar? :)

Hunterken

Legacy Member
voltje zei:
je wou ruilen he :)
Gereserveerd voor woony.
Afspraak via pm :)

Sorry voor het vroege aflsuiten van het bieden.
Via pm melde woony echter dat hij er vandaag al wou omkomen, dus is het nogal omslachtig om het bieden rustig verder te laten gaan terwijl hij hier vanavond al zou staan, nietwaar? :)

whatever, 'k vind het niet correct..

voltje

Legacy Member
Er heeft nog niemand anders geboden in dees topic, de enige is woony.
Zelfs gij hebt niet geboden he, enkel ruil voorgesteld.
Hij boodt 185 euro en ik kon mij daar nog bij vinden.
Aangezien hij eerst voorstelde om er vandaag om te komen heb ik ook direct gezegd dat het inorde was voor mij.

laurievl

Legacy Member
voltje zei:
Er heeft nog niemand anders geboden in dees topic, de enige is woony.
Zelfs gij hebt niet geboden he, enkel ruil voorgesteld.
Hij boodt 185 euro en ik kon mij daar nog bij vinden.
Aangezien hij eerst voorstelde om er vandaag om te komen heb ik ook direct gezegd dat het inorde was voor mij.


Nog te koop?

ik bied 175
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan