ldj
Legacy Member
Hallo
Wegens aankoop iPhone 3GS verkoop ik mijn iPhone 2G.
Toestel werkt echt prima, nooit problemen mee.
Unlocked, jailbreaked en firmware 3.0.0 op geinstalleerd.
Het is de 8GB versie, heeft enkele kleine krasjes op de achterkant, en wat kleine!! zwarte tikjes, maar niks om zorgen over te maken. Het zijn de gewone gebruikerssporen Scherm zelf is krasvrij en in schitterende staat! Het plastiekje (screen-protector) is er ook nog op.
Bovenaan waar je simkaart moet insteken is was beschadigd maar helemaal niet erg en je merkt het niet. >> zie fotos
Je krijgt de iPhone met alle toebehoren (oa oortjes, dock, usb-kabel, extra hoesje).
Geen garantie , maar als je software problemen hebt wil ik altijd helpen (ik kan jailbreaken en dergelijke) !
Minimumprijs is 250€
Kapaza, 2dehands, 9lives
1
2
3
4
5
6
7
Wegens aankoop iPhone 3GS verkoop ik mijn iPhone 2G.
Toestel werkt echt prima, nooit problemen mee.
Unlocked, jailbreaked en firmware 3.0.0 op geinstalleerd.
Het is de 8GB versie, heeft enkele kleine krasjes op de achterkant, en wat kleine!! zwarte tikjes, maar niks om zorgen over te maken. Het zijn de gewone gebruikerssporen Scherm zelf is krasvrij en in schitterende staat! Het plastiekje (screen-protector) is er ook nog op.
Bovenaan waar je simkaart moet insteken is was beschadigd maar helemaal niet erg en je merkt het niet. >> zie fotos

Je krijgt de iPhone met alle toebehoren (oa oortjes, dock, usb-kabel, extra hoesje).
Geen garantie , maar als je software problemen hebt wil ik altijd helpen (ik kan jailbreaken en dergelijke) !
Minimumprijs is 250€
Kapaza, 2dehands, 9lives
1
2
3
4
5
6
7
