Archief - iPhone 2G (8GB)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ldj

Legacy Member
Hallo

Wegens aankoop iPhone 3GS verkoop ik mijn iPhone 2G.
Toestel werkt echt prima, nooit problemen mee.
Unlocked, jailbreaked en firmware 3.0.0 op geinstalleerd.
Het is de 8GB versie, heeft enkele kleine krasjes op de achterkant, en wat kleine!! zwarte tikjes, maar niks om zorgen over te maken. Het zijn de gewone gebruikerssporen Scherm zelf is krasvrij en in schitterende staat! Het plastiekje (screen-protector) is er ook nog op.

Bovenaan waar je simkaart moet insteken is was beschadigd maar helemaal niet erg en je merkt het niet. >> zie fotos :)

Je krijgt de iPhone met alle toebehoren (oa oortjes, dock, usb-kabel, extra hoesje).

Geen garantie , maar als je software problemen hebt wil ik altijd helpen (ik kan jailbreaken en dergelijke) !

Minimumprijs is 250€

Kapaza, 2dehands, 9lives

1
2
3
4
5
6
7

Jay37

Legacy Member
Voor 200€ kom ik hem bij je persoonlijk ophalen en cash betalen.
PM me indien je interesse hebt.

Mvg

ldj

Legacy Member
kapaza bod van 250euro, als je daarover gaat mag je hem komen ophalen :)

VR6ke

Legacy Member
Ik heb wel interesse, eventueel te wisselen tegen Nokia E52 3 maandjes oud in perfecte staat? :)

ldj

Legacy Member
nee geen ruil, we gaan allebei een 3gs halen dus... Die 2e (van kapaza) mag voor 250€ weg.

ldj

Legacy Member
@hey69: mijn iphone is verkocht voor 250 :) dees weekend afgehaald
@Exclusive: morgen heel de dag thuis, maandag ook. Dinsdag niet, woensdag van 13u tot ... donderdag niet vrijdag van 17u00 tot ....

edit: broer zijn iphone staat dus wel nog te koop hé, zijn iphone is in iets betere toestand eigenlijk maar voor 250 mag 'm ook weg

VR6ke

Legacy Member
Wanneer sluit je af? :)

Want ik heb interesse in die van uw broer, maar kan die pas na het weekend kopen ;)

ldj

Legacy Member
ik heb eigenlijk geen datum, als hij zijn 250 krijgt dan doet hij 'm weg, anders houdt hij iPhone bij.. dus m.a.w. ge hebt tijd

zoo

Legacy Member
Komaan zeg, wie betaalt er nu nog 250 voor een 2G 8GB? Hou oud was dat ding? 1, 2 jaar?

ldj

Legacy Member
waar moeit ge u mee? En ge doet alsof "dat ding" vol met krassen zit... Hij ziet er nog verdomd goed uit nog :) Trouwens, op kapaza en 2dehands en eBay verkopen ze amper iets onder de 250€ (2G)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan