Archief - Iphone 2G 16G + Akai 1037w

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

septentrio

Legacy Member
De Iphone heeft softwareversie 3.0, en is jailbroken. Hij komt met originele oortjes, originele usbkabel, autolader, en een Akai 1037w (die kan dienen als lader en speaker, meer info: Akai IP1037W Klokradio met iPod aansluiting - MP3shop.be). Er hangt al sinds de eerste dag een kwalitatieve screenprotector op het scherm.

Technisch: in perfecte staat.

Optisch: nieuwstaat scherm door schermbeschermer vanaf dag 1, voor de rest een 5tal zeer lichte krasjes op de body. Ziet er nog altijd extreem goed uit.

Afhandeling kan in Leuven, Nieuwpoort of Halle.

Ruilen kan misschien, maar niet tegen een minderwaardig toestel. Ruilen tegen een iphone 3G of 3GS is zeker een optie.

Doe een deftig bod. We weten allemaal wat dit waard is. Komen er geen goede boden, dan hou ik deze met alle plezier nog lang bij.

MAXXUR

Legacy Member
ge ziet mss een ruilke vs ne 3 maand oude htc magic zitten?

bumba007

Legacy Member
Of een ruilke met een Nieuwe nokia 5530 ? Met factuur en uiteraard 2 jaar garantie ?

palatinus

Legacy Member
Heb je foto's? Richtprijs? Ben je bereid te versturen?

septentrio

Legacy Member
Ik heb interesse in de magic en de n97. Aan elk van de aanbieders:

Technische en optische staat? Batterij nog ok? Gebruikssporen? Staat scherm? Belgisch toestel met aankoopbewijs en garantie? Compleet met alle originele toebehoren in de originele doos?

septentrio

Legacy Member
@ de rest: ik zorg zo snel mogelijk voor foto's en een richtprijs...

Verzend is alvast geen probleem.

junkyjump

Legacy Member
Batterij perfect, nog 23maanden garantie!
Belgisch en azerty met aankoopbewijs
Enkel op scherm paar krasjes, niet zo erg + als het scherm opstaat zie je het zelfs niet!

MAXXUR

Legacy Member
Mijn toestel is met factuur van eind oktober. Zit dus nog iets minder dan 21 maanden garantie op. Ook heb ik er de HTC Sense interface opgezet:
YouTube - HTC Hero, Android and Sense UI powered at pestaola.gr
Daardoor is er dus ineens flash in de browser, multitouch, touch to focus enz. Batterij gaat met edge constant op waarbij mails en alles gesynced worden zo'n 4 dagen mee.

Uiterlijk van toestel is in impeccable staat, aangezien ik het hoesje altijd gebruikt heb; op 1 klein krasje op de achterkant na :) (ik zal serieus degelijke foto's maken as ge geinteresseerd zijt). Voorkant is impeccable

Da radio'ke moogt ge voor mij part bijhouden ;) Opleg hoeft ook niet.

septentrio

Legacy Member
@ Maxxur: Sorry, ik dacht dat het om een HTC Hero ging. Voor mij is de 3.5mm headphone aansluiting een must. Bovendien is de audio kwaliteit ook niet zo goed. Mijn interesse in uw toestel vervalt dus.

@ Junkyjump: Kan je foto's maken van het totaalpakket, de gsm, en van het scherm in bijzonder? Probeer dan wel de krassen op foto vast te leggen hé ;)
Ik zal wel eerlijk zijn: 100 euro opleg zie ik sowieso niet zitten.

@ GCplayer: Dat is mijn minimumprijs, dus dat wil ik wel noteren. Het is tot nu toe het bod dat mij het meest aanspreekt. Het zal hier relatief snel gaan in dit topic, dus lang zal je niet op mijn finale antwoord moeten wachten.

@ Hekje: De batterij doet het nog net even goed als in het begin. Puur als audio player speelt hij zo'n 30 uur muziek. Daarnaast blijft hij een 4-tal dagen standy onder normaal gebruik.

darkarrow

Legacy Member
Intresse in een htc touch diamond? plus opleg van mijn kant natuurlijk

septentrio

Legacy Member
Sorry darkarrow, het niet uitbreidbare geheugen doet jouw toestel de das om.

GCplayer

Legacy Member
ik trek mijn bod terug... wegens aankoop ander (3g), moest die tegenvallen, kom ik terug bij jou

septentrio

Legacy Member
Nog niet, nee. Foto's zullen pas voor dit weekend of begin volgende week zijn vrees ik, ik heb hier in Leuven namelijk niet direct een digitale camera bij de hand...

septentrio

Legacy Member
Upje - Geen betere telefoon te vinden voor dit geld! Geloof me!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan