septentrio
Legacy Member
De Iphone heeft softwareversie 3.0, en is jailbroken. Hij komt met originele oortjes, originele usbkabel, autolader, en een Akai 1037w (die kan dienen als lader en speaker, meer info: Akai IP1037W Klokradio met iPod aansluiting - MP3shop.be). Er hangt al sinds de eerste dag een kwalitatieve screenprotector op het scherm.
Technisch: in perfecte staat.
Optisch: nieuwstaat scherm door schermbeschermer vanaf dag 1, voor de rest een 5tal zeer lichte krasjes op de body. Ziet er nog altijd extreem goed uit.
Afhandeling kan in Leuven, Nieuwpoort of Halle.
Ruilen kan misschien, maar niet tegen een minderwaardig toestel. Ruilen tegen een iphone 3G of 3GS is zeker een optie.
Doe een deftig bod. We weten allemaal wat dit waard is. Komen er geen goede boden, dan hou ik deze met alle plezier nog lang bij.
Technisch: in perfecte staat.
Optisch: nieuwstaat scherm door schermbeschermer vanaf dag 1, voor de rest een 5tal zeer lichte krasjes op de body. Ziet er nog altijd extreem goed uit.
Afhandeling kan in Leuven, Nieuwpoort of Halle.
Ruilen kan misschien, maar niet tegen een minderwaardig toestel. Ruilen tegen een iphone 3G of 3GS is zeker een optie.
Doe een deftig bod. We weten allemaal wat dit waard is. Komen er geen goede boden, dan hou ik deze met alle plezier nog lang bij.
(ik zal serieus degelijke foto's maken as ge geinteresseerd zijt). Voorkant is impeccable
Opleg hoeft ook niet.