jastas
Legacy Member
Ik ben net terug van de USA, alwaar ik door omstandigheden een gps moest aanschaffen (het gaat om een Magellan Roadmate 1340 met kaarten van USA, Canada en Puerto Rico)
De verkoper beweerde dat de gps kon worden voorzien van Europese kaarten, maar voor het moment zijn die nog niet beschikbaar (het gaat hier om een nieuw model, enkel kaart van Mexico is beschikbaar)
De gps verkeerd in nieuwstaat, is enkel drie weken gebruikt en is krasloos!
Het werkt perfect, snelle fix en handige funkties zoals lane-assist, veel handige POI's (Wallmart, Starbucks,...)
Voorzien van cd, windscreen mount, carcharger en usb kabel.
Er is niets mis met het toestel! Ik doe hem enkel weg omdat ik er voor het moment niets mee kan doen, mss gaat er iemand een tijd naar de States en heeft een gps nodig. Toestel kan uiteraard uitgebreid getest worden (gaat wel moeilijk worden om te navigeren in België maar soit
)
Wie interesse zou hebben, pm me maar of post in deze thread.
Zelf heb ik er 155$ voor betaald, dus ongeveer 100eur.
Meeneem is 80eur, min 60eur
De verkoper beweerde dat de gps kon worden voorzien van Europese kaarten, maar voor het moment zijn die nog niet beschikbaar (het gaat hier om een nieuw model, enkel kaart van Mexico is beschikbaar)
De gps verkeerd in nieuwstaat, is enkel drie weken gebruikt en is krasloos!
Het werkt perfect, snelle fix en handige funkties zoals lane-assist, veel handige POI's (Wallmart, Starbucks,...)
Voorzien van cd, windscreen mount, carcharger en usb kabel.
Er is niets mis met het toestel! Ik doe hem enkel weg omdat ik er voor het moment niets mee kan doen, mss gaat er iemand een tijd naar de States en heeft een gps nodig. Toestel kan uiteraard uitgebreid getest worden (gaat wel moeilijk worden om te navigeren in België maar soit
)Wie interesse zou hebben, pm me maar of post in deze thread.
Zelf heb ik er 155$ voor betaald, dus ongeveer 100eur.
Meeneem is 80eur, min 60eur