Archief - HTC TYTN 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

TIIMM

Legacy Member
Ioo

Hierbij te koop

Htc Tytn 2..

Werkt perfect, heeft gps, wlan, ..

Heeft een originele 6.1 mobile rom in het nederlands..

schuift nog goed open, maar heeft wat gebruikssporen, ziet er wat afgeleefd uit.. een nieuw covertje zou hem deugd doen!

Morgen foto's

Bieden vanaf 60€

mvg

Tim

TIIMM

Legacy Member
Ewel ja, deze :)

Maar, toetsenbord werkt perfect, die gps module is vervangen :)

Werkt dus perfect, maar is wat afgeleefd, ook is er 1 toets waar je wat harder moet op duwen.. morgen foto's :)

Brecht

Legacy Member
denk dat dat een ziekte is van al die toestellen dat er sommige toetsen zijn da ge wa harder moet op duwen, en zo storend is het niet eigenlijk. free up

Sonina

Legacy Member
Timmeke154 zei:
Ewel ja, deze :)

Maar, toetsenbord werkt perfect, die gps module is vervangen :)

Werkt dus perfect, maar is wat afgeleefd, ook is er 1 toets waar je wat harder moet op duwen.. morgen foto's :)

Heb je bewijsje van deze reparaties? Of soort van garantie voor ons dat dit wel degelijk vervangen is? :)

bikkerss

Legacy Member
onder je vraagprijs maar gezien de schade en defect aan de toest toch redelijk lijkt me 50 excl indien in de vermelde staat

TIIMM

Legacy Member
Sonina zei:
Heb je bewijsje van deze reparaties? Of soort van garantie voor ons dat dit wel degelijk vervangen is? :)

Goh...

Heb da via een site gekocht vanuit hongkong die antenna cover..
Kzal es zien of dak daar nog iets van terug vind

Sonina

Legacy Member
Dus als'k het goed begrijp heb je zelf die module vervangen ?

En het enige dat nu eigenlijk nog 'mis' is met het toestel is dat er wat krassen op staan ( een hoop ^^ ). En dat er een toets is waar je harder op moet drukken?

bikkerss

Legacy Member
De antenne cover heeft geloof ik toch niets te maken met de gps module ?
zijn er nog andere onderdelen die je zelf vervangen hebt ?

Timmeke154 zei:
Goh...

Heb da via een site gekocht vanuit hongkong die antenna cover..
Kzal es zien of dak daar nog iets van terug vind

Sonina

Legacy Member
bikkerss zei:
De antenne cover heeft geloof ik toch niets te maken met de gps module ?
zijn er nog andere onderdelen die je zelf vervangen hebt ?

Die snapte ik ook niet echt goed dus wacht op een deftige uitleg van wat kapot was / is en vervangen is of nog moet gebeuren.

En waarvan er een papier is of wat er zelf gedaan is etc.. :)

TIIMM

Legacy Member
In die antenna cover zit de gps antenne en de antenna voor telefoon ontvangst ;) Zelf vervangen ja..

Buiten die krassen (niet op scherm) en die harde toets werkt em perfect :)

Tis dus de B waarop ge wa harder moet duwen :)

TIIMM

Legacy Member
ja :o Indien niets beters vandaag, is hem voor u ;)

Heb het wat uit het oog verloren door stage nzo :p

bikkerss

Legacy Member
heb juist een pm gekregen dat ik hem gewonnen heb, mag dus vermoed ik dicht
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan