Archief - HTC Touch

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

schep

Legacy Member
Heb 'm hier al es te koop aangeboden, wegens omstandigheden kan ik 'm nu pas van de hand doen.

HTC Touch in perfecte staat, alle toebehoren er bij, evenals doos.
Geen factuur, want heb 'm zelf gekregen.

Afhandelen kan in A'pen of regio noorderkempen, of anders via de post/kiala op kosten van koper.

Foto's komen zondag/maandag, maar ik kan je garanderen dat hij en perfecte staat is.

Oblivion

Legacy Member
ik wou een bod plaatsen van 250 euro, indien snelle afhandeling zou kunnen (kan er wel langs komen) en op voorwaarde dat hij in perfecte staat is

lemme know

Moes

Legacy Member
heb eventueel ook wel interesse?
eventueel ruil mogelijk met ipod video 5G 30GB?
zit daar geheugenkaartje bij?

schep

Legacy Member
@Moes & frado2005, K800i heb ik al gehad, en heb reeds twee iPods :)
mr toch bedankt voor uw voorstellen!

@ Oblivion, wa dacht ge van 265? snelle afhandeling is mogelijk.

Oblivion

Legacy Member
welke taal is de touch?

nl of en?

correcte leeftijd? zou graag de foto's zien om te tonen dat hij effectief in perfecte staat is :)

in desbetreffend geval overweeg ik het zeker en hoor je spoedig van me

schep

Legacy Member
http://img233.imageshack.us/my.php?image=dsc01349vq0.jpg
http://img155.imageshack.us/my.php?image=dsc01354eg8.jpg
http://img153.imageshack.us/my.php?image=dsc01355ff3.jpg
http://img138.imageshack.us/my.php?image=dsc01356ky3.jpg

op de laatste foto is wat stof te zien op het toestel, is geen schade of zo

er is 1 miniem krasje dat te zien is als je hem op 10 cm houdt van je oog, maar voor de rest alles in orde. krasje bevindt zich bovenaan, maar is blijkbaar op de foto's niet te zien

de taal is engels, is mogelijk om een andere ROM te installeren als je wat handig bent, en dan heb je andere taal. ik heb 'm in de derde week van augustus gekregen

-fusi0n-

Legacy Member
kan je daar ook normaal mee op surfen alsop een PC-browser?
of is dat zo simplistisch als op een gsm'eke

als da deftig internet heeft wil ik direct een goed bod doen en vanavond of morgen al komen halen, ik woon namelijk ook in brecht (sint-job)

-fusi0n-

Legacy Member
is de doos erbij? oortjes? handleiding? etc?

indien ja bied ik 270 en ben ik binnen 10 minuten bij jou thuis ;)


komt hij van een ander land?


//EDIT: staat in thread, heb erover gelezen sorry, wat denk je?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan