Archief - HTC Touch, Route66, TomTom,...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

spookske

Legacy Member
Hallo,

Bij deze verkoop ik de volgende producten:

HTC Touch:

Voor meer informatie: hier

Aangekocht op: 14/11/07

Toestel is in nieuwstaat en is amper gebruikt geweest, op het scherm is nog een folie aanwezig.

Extra accesoires:
- Veripart alu stylus 3-pack HTC Touch
- Veripart Screenprotector HTC touch
- Brodit Passive holder HTC Touch

Nieuwprijs: 465€ (voor heel het packet, dus met stylus, screenprotector, bordit houder)
Minimumprijs: 300€
Meeneemprijs: 340€

-------------------------------

Route66 Navigatie 7 (Benelux) for PPC
Dit is enkel de software en dus zonder gps ontvanger (muis)
Aangekocht op: 26/11/07

Nieuwprijs: 69,90€
Minimumprijs: 40€
Meeneemprijs: 50€

-------------------------------

TomTom Navigator 6 Soft and Western Europe Maps on DVD NL
Dit is enkel de software en dus zonder gps ontvanger (muis)
Aangekocht op: 15/12/07

Nieuwprijs: 129,90€
Minimumprijs: 100€
Meeneemprijs: 110€

-------------------------------

Alle producten zijn uiteraard met factuur, garantie en in perfecte staat.
Doos, handleidingen en dergelijke zijn ook aanwezig.

Vanaf Zondag kan ik het topic enkel tegen de avond (vanaf 19 a 20u) volgen, dus de mensen die bieden gelieve geduld te hebben ivm reactie van mijn kant.

Alle producten kunnen verstuurd worden via de post maar is volledig op risico en kosten van de koper. Alle biedingen gebeuren dan ook excl. verzendingskosten!

tele(n)ettertje

Legacy Member
vanwaar ben je?
is die tomtom te gebruiken voor symbian OS? (S60 3rd)

spookske

Legacy Member
Moes zei:
interesse in ipod video 5G 30GB in ruil voor htc?

Moest ikzelf die iPod niet hebben had ik het direct gedaan, maar ben in't bezit van net dezelfde iPod.

Toch bedankt voor het voorstel!

Crovax

Legacy Member
bodje van 250€ op de htc afgehaald.
Wanneer sluit je af? Ik zou dit eventueel snel willen afhandelen...

spookske

Legacy Member
Voor mij kan het ook snel afgehandeld worden maar ik wil toch graag de minimumprijs halen of er enorm kort bij als je ziet wat je er van accessoires bij krijgt.

Indien er afgesproken wordt zou ik het wel graag 1dag op voorhand weten omdat ik momenteel mijn tijd doorbreng in Brugge.

Mvg

Crovax

Legacy Member
ik ga mijn bod intrekken. Heb momenteel iets anders op het oog.
reden : Ik ben naar iets gelijkaardigs opzoek,maar ik kan niet meer dan 250€ geven.Momenteel heb ik op kapaza een gelijkaardig toestel gevonden.

Ik wens je nog succes met de verkoop.

undertaxxx

Legacy Member
Verkoop je deze mss apart ?

- Veripart Screenprotector HTC touch
- Brodit Passive holder HTC Touch

spookske

Legacy Member
undertaxxx zei:
Verkoop je deze mss apart ?

- Veripart Screenprotector HTC touch
- Brodit Passive holder HTC Touch

Als ik de rest eventueel kwijtraak wil ik het gerust los verkopen ja.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan