jabbas
Legacy Member
ik verkoop een htc pro 2 met bon van 12.01.2010. dus volledig krasvrij en perfecte staat.
toestel komt ook op kapaaza etc..
Htc touch pro2 met bon 1maand oud!! aangeboden > HTC > Telecommunicatie > kapaza.be
ik vind windows iets te omslachtig en ga voor de iphone
bieden vanaf 280
toestel komt ook op kapaaza etc..
Htc touch pro2 met bon 1maand oud!! aangeboden > HTC > Telecommunicatie > kapaza.be
ik vind windows iets te omslachtig en ga voor de iphone
bieden vanaf 280