Archief - HTC Touch Pro

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jedi M.S.

Legacy Member
Ik verkoop m'n HTC Touch Pro, aangezien ik hem eigenlijk toch niet gebruik Dit is een GSM die ik een jaar geleden gekocht heb, en die hier al bijna dit volledige jaar in m'n kast ligt Ik ben meer een fan van niet-touchscreen toestellen

Deze is nog in perfecte staat, en werd altijd gebruikt (voor die paar keer die ik hem gebruikt heb) in een leren hoesje. Dit hoesje, samen met 3 andere hoesjes (rubberen, plastieken, ...) en 2 extra screenprotectors (er hangt er al 1 aan) krijg je er gratis bij.
Ook krijg je er een mini-usb to 3.5jack adapter bij, waarmee je een gewone hoofdtelefoon kan aansluiten op dit toestel.

Alles is aanwezig wat er oorspronkelijk bijzat, inclusief doos en factuur. Er zit nog een jaar garantie op.
Deze is indertijd aangekocht geweest voor €656. Afgaande van de prijs op PDAshop is er daar ondertussen een goeie €200 van afgegaan.

Foto's:
Klik 1
Klik 2

De meeneemprijs is €200, bieden mag vanaf €150. Over de prijs kan gediscussieerd worden indien je een geldige reden hebt dat hij onterecht is.
Bieden excl. verzendingskosten aub.

Ik ben van Oostende: afhalen is mogelijk, brengen ook indien in de buurt.
Indien nog vragen, shoot !

Happy bidding :)

SkIpPy_UCB

Legacy Member
Ge verkoopt u toestel veel te duur...
Het is nu eenmaal al een verouderd model.

killo 11

Legacy Member
Ik heb zelf de HTC diamond gehad en was er zeer content van en heb dus wel intressen in dit model, maar de prijs is idd te hoog.
De HTC Diamond 2 kost nog maar 329euro, voor 250euro kan je al een iPhone kopen en als je gaat kijken bij PDAshop dan kan je zien dat de Touch Pro 2 maar 20euro duurder is dan de eerste Touch pro dus ik vermoed dat ze al even hun prijs niet meer hebben aangepast.

Dus zeer mooi toestel dat je aanbied maar de prijs is te hoog.

Jedi M.S.

Legacy Member
Okay, dan verlaag ik mijn meeneemprijs naar €200, en het starten met bieden mag vanaf €150 ;)

Tuninboy

Legacy Member
Ik heb interesse alleen de afstand voor te komen halen is veel te ver imo.

anders hadk geboden.

Jedi M.S.

Legacy Member
@ Tuninboy: verzenden is ook altijd een optie hé ;)
@ laurensdierickx: Yup, nog te koop !
@ brunk: bod genoteerd !

Jedi M.S.

Legacy Member
Mijn excuses, kon enkele dagen niet op mijn pc.
Ik sluit dinsdagavond af ;)

brunk

Legacy Member
okay,
kom je soms ergens tussen antwerpen -> leuven; antwerpen - > mechelen; leuven -> mechelen of ergens in vlaamsbrabant (dichter bij aarschot dan oostende :p)

Jedi M.S.

Legacy Member
brunk zei:
okay,
kom je soms ergens tussen antwerpen -> leuven; antwerpen - > mechelen; leuven -> mechelen of ergens in vlaamsbrabant (dichter bij aarschot dan oostende :p)
Neen sorry, ik woon en werk in Oostende en heb enkel een brommer als vervoersmiddel :(

brunk

Legacy Member
ochja, dan maak 'k er een dagje aan zee van
zit er trouwens headset/micro sd bij?

Jedi M.S.

Legacy Member
brunk zei:
ochja, dan maak 'k er een dagje aan zee van
zit er trouwens headset/micro sd bij?
Alle originele accessoires zitten er bij ;)
Een headset zit erbij, een microsd card niet.

Maar je krijgt er wel wat extra accessoires bij zoals aangegeven in de starter thread !
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan