undertaxxx
Legacy Member
Aangezien dit een foute bestelling was mag deze weer weg. Is gisteren aangekomen en dus splinternieuw en ongebruikt nog ! Zit uiteraard nog in de verpakking en aankoopbewijs is ook aanwezig. Heb het zelf 17 euro betaald dus voor zo'n 15 euro mag het weer weg. Mvgr Andy
Meeneemrpijs: 15 Euro excl.
http://www.pdashop.be/product/47291/htc-touch-pouch.html
Meeneemrpijs: 15 Euro excl.
http://www.pdashop.be/product/47291/htc-touch-pouch.html