Rorschach
Legacy Member
Bij deze verkoop ik mijn HTC touch HD. Super gsm, geschift scherm (groter en duidelijker als iPhone) en razend snel.
Er staan een paar gebruikssporen op maar zeker niet hinderlijk, verwacht geen echte krassen want die zijn er niet. Toestel is in zeer goede staat.
Wat komt erbij:
- Factuur van The Phonehouse met nog een jaar garantie (Nieuwprijs was 649 euro)
- Oortjes
- Oplader
- Verschillende Software cd's
- Zakje om gsm in te steken
- 2 Stylussen waarvan 1 nog in verpakking.
- Micro SD card van 8 gig!
Start the bidding zou ik zeggen, foto's volgen zeker nog maar zal voor morgen zijn.
Greetz!
Er staan een paar gebruikssporen op maar zeker niet hinderlijk, verwacht geen echte krassen want die zijn er niet. Toestel is in zeer goede staat.
Wat komt erbij:
- Factuur van The Phonehouse met nog een jaar garantie (Nieuwprijs was 649 euro)
- Oortjes
- Oplader
- Verschillende Software cd's
- Zakje om gsm in te steken
- 2 Stylussen waarvan 1 nog in verpakking.
- Micro SD card van 8 gig!
Start the bidding zou ik zeggen, foto's volgen zeker nog maar zal voor morgen zijn.
Greetz!