Jo3Rii
Legacy Member
Ik verkoop mijn HTC touch Diamond wegens aankoop nieuwe gsm.
Toestel is nog in goede staat, heeft wel wat gebruikerssporen en lichte krasjes op het scherm en D pad.
Alles is nog inclusief zo als je hem in de winkel koopt!
aangekocht in The Phonehouse 499 euro 1 jaar geleden
geen nutteloze biedingen
Wil eventueel wel ruilen met een IPhone 2g of 3g (met opleg) of toestel van de zelfde waarde
Foto's : http://www.kapaza.be/Telecommunicatie/HTC/25180026/HTC_Touch_Diamond_met_Garantie.html
Minimum prijs 140 euro
Toestel is nog in goede staat, heeft wel wat gebruikerssporen en lichte krasjes op het scherm en D pad.
Alles is nog inclusief zo als je hem in de winkel koopt!
aangekocht in The Phonehouse 499 euro 1 jaar geleden
geen nutteloze biedingen
Wil eventueel wel ruilen met een IPhone 2g of 3g (met opleg) of toestel van de zelfde waarde
Foto's : http://www.kapaza.be/Telecommunicatie/HTC/25180026/HTC_Touch_Diamond_met_Garantie.html
Minimum prijs 140 euro