Archief - HTC Touch Diamond + Garantie

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

darkarrow

Legacy Member
Heb deze gsm gekregen van mn peter die nu nieuwe gsm van het werkt heeft gekregen.

UPDATE:
GSM STAAT NU IN HET NEDERLANDS

Komt met:

-Originele doos
-Oortjes
-Cd roms (windows mobile)
-Leder hoesje
-Lader (blok)
-Laad (usb)
-Garantie bij Carrefour

Prijs Min: Meeneem:
120€ 170€

Foto:
http://yfrog.com/0ggetattachmentylj

maximmichel

Legacy Member
Hij heeft die gekregen van het werk maar toch zelf gekocht in carrefour:p
+ nieuwe roms (software) in andere talen te vinden op forum.xda-developers.com

darkarrow

Legacy Member
Ik bedoel dus dat hij een nieuwe gsm van het werk heeft gekregen :)

@maxim kent ge iets van die roms,want ik heb er is naar gezien vandaag en snap er de balle van :party:

darkarrow

Legacy Member
Neen,sorry geen intresse in viewty.

Maar een ruil is ook welkom !

washikiki

Legacy Member
en hoe oud is deze of is men zicht zo slecht dat ik dit over het hoofd zie :)?

maximmichel

Legacy Member
darkarrow zei:
Ik bedoel dus dat hij een nieuwe gsm van het werk heeft gekregen :)

@maxim kent ge iets van die roms,want ik heb er is naar gezien vandaag en snap er de balle van :party:

Tuurlijk ken ik er iets van, ik zet er elke week een nieuwe op :D
Is absoluut niet moeilijk

darkarrow

Legacy Member
Huggy Bear zei:
Screenprotector? Hoesje? Schade?
Ja idd,er zit in hoesje van zwartleer bij waar je de gsm kan insteken.
Geen screenp. en 1 lichtopvallend krasje op het scherm (niet storend)
washikiki zei:
en hoe oud is deze of is men zicht zo slecht dat ik dit over het hoofd zie :)?

Sorry vergeten :) de gsm is van begin 2009.

NightMare xXx

Legacy Member
Ik heb wel interesse, als je hem in het nederlands zou krijgen?

Pieter3770

Legacy Member
Ik weet dat 't onder het minimum is, maar ik kan afhalen, dus dat is al een voordeel...

80 €
(ik durf niet goed meer te geven uit vrees voor dat Frans)

Goeanaco

Legacy Member
Toestel kan je gemakkelijk in het NL zetten met nieuwe rom.. maar in sommige gevallen om je het jailbracken en zo verlies je garantie.

Maar het is wel héél simpel te doen :)

Dus de taal mag geen probleem vormen

darkarrow

Legacy Member
Heb via kapaza al bod van 120€
dus 80€ vind ik wat weinig hoor...

ik ga hem proberen in het nederlands tekrijgen.

Pieter3770

Legacy Member
Ok, je ziet maar, ik hoor 't nog wel als je van gedacht zou veranderen.
(Kapaza is vaak veel blabla, en weinig boemboem. En ik kan afhalen. :))

Prime-Omega

Legacy Member
Kan je misschien iets duidelijkere foto's nemen van het toestel zelf? Heb mogelijk wel interesse als de gebruikers sporen meevallen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan