Archief - HTC Touch cruise + TOMTOM 6 West-Europa

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pîwipo

Legacy Member
HTC Touch Cruise

Komt met accessoires zoals datakabel, oortjes, en oplader.
Staat: gebruikt, maar ziet er zo goed als nieuw uit. Er heeft altijd een screen protector op gezeten.
Foto's

Ook zit er een 2 GB microSD-kaartje in met TOMTOM 6 op (West-Europa). Zo heb je dus altijd een GPS op zak! Autolader krijg je er ook bij.

De oorspronkelijke ROM staat er wel niet op, wel deze chiquere ROM van de HTC Touch Diamond.

Verkoop wegens aankoop nieuwe gsm.

Min prijs = 149€ exclu
Meeneem = 199€ exclu

Staat ook op 2dehands.be en kapaza.

peterclymans

Legacy Member
140 € excl. , wanneer sluit je af?
heb vrij dringend een gsm nodig, daarmee 'k het even vraag.

peterclymans

Legacy Member
Heb je de factuur er nog van? En hoe oud is hij?
Free up**

pîwipo

Legacy Member
Min prijs staat er voor iets hé. Hij is +- 2 jaar oud, maar ziet er nog zeer goed uit. Geen factuur aanwezig, maar werkt nog perfect.
Bied je een hogere prijs, kan ik sneller afsluiten.
Mvg

Moonshine

Legacy Member
Hoe lang gaat de batterij nog mee ?
En hoe heb je de "nieuwere" rom erop gezet ?
Is dat gewoon een andere firmware of echt een andere "chip" ?


Mvg
Jannick

pîwipo

Legacy Member
Batterij gaat nog een vijftal dagen mee, als je'm 's nachts afzet weliswaar.
De nieuwe rom heb ik erop gezet via XDA-developers, da's dus gewoon andere firmware (van de HTC diamond).

Moonshine

Legacy Member
Als de screenprotector er nog op zit En hij perfect werkt met de firmware van de HTC diamond.
dan wil ik wel een bodje doen van 150€ excl.

pîwipo

Legacy Member
Screenprotector ziet er al gebruikt uit, dus ik zal je er een nieuwe bijgeven die je wel nog zelf moet knippen, da's zeer eenvoudig.
De smartphone werkt zelfs beter met deze firmware als met de oorspronkelijke.

Moonshine

Legacy Member
pîwipo zei:
Screenprotector ziet er al gebruikt uit, dus ik zal je er een nieuwe bijgeven die je wel nog zelf moet knippen, da's zeer eenvoudig.
De smartphone werkt zelfs beter met deze firmware als met de oorspronkelijke.

Ok das zeer vriendelijk,
voor de rest neem ik aan dat er alles bij zit dat er hoort bij te zitten.
Zoals bv dat kleine pennetje aan de zijkant ?
Wanneer sluit je af ? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan