Archief - HTC tattoo

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

^MystiQ

Legacy Member
Beste 9lives leden,


Ik verkoop bij deze dus mijn HTC tattoo, dit toestel is ongeveer twee maand oud en is dus als het ware precies nog in nieuwstaat. Ik had dit toestel aanvankelijk gekocht om een synchroniseerbare agenda te hebben en WiFi voor mijn mail te checken maar ik heb van mijn vriendin een ipod Touch gekregen die mij daarin iets beter tegemoet komt dan deze HTC tattoo. Ik heb er nochtans veel plezier aan gehad en voor een resistief scherm te zijn werkt de touch screen echt wel goed. Je kan allerlei applicaties downloaden via HTC market en ik vermoed dat er de komende maanden nog heel wat zullen bijkomen, android is vrij nieuw in tegenstelling tot windows mobile en dus zijn er momenteel ook minder apps dan voor windows mobile.

Een aantal foto's:
  1. Foto1
  2. Foto2
  3. Foto3
  4. Foto4
  5. Foto5
De prijs:
Dit toestel kost nieuw nog 250 euro en is in perfecte staat, ik heb het altijd in een zakje bijgehouden dus er valt geen kras op te bespeuren. Mijn minimumprijs ligt daarom op 170 euro en de meeneemprijs is sowieso 200 euro. Uiteraard krijg je de doos erbij met oplader, met kabel, met oortjes(ongebruikt) en standaard formaat dus geen rare oortjes nodig en mini handleiding.

Ik zal wel eerlijk zijn, een probleem waar alle Android toestellen van HTC momenteel mee te maken hebben is een bug waarbij de wekker niet goed werkt. Het heeft iets te maken met het feit dat je uw wekker wil gebruiken in stille modus, normaal zou er een firmware update komen om dit probleem te verhelpen, als je deze smartphone in het nieuw koopt bij zowel de tattoo als de hero zal je dit probleem hebben, de wekker is dus niet altijd even betrouwbaar.

Ik behoud mij het recht om boden te weigeren of af te zien van de verkoop indien er zich problemen voordoen.


Verder van de rest heb ik liefst dat deze smartphone afgehaald wordt maar verzending is ook mogelijk, ik ben wel niet verantwoordelijk voor schade na verzending maar mijn pakjes zijn altijd dik in orde en goed beveiligd dus dat mag geen probleem zijn. Ik kom ook regelmatig in Kortrijk, Dendermonde in de weekends en soms Gent.

Met vriendelijke groeten en keep it clean :)

vince147

Legacy Member
Ff iets verduidelijken, je zegt dat er voor de Android veel minder applicaties zijn dan voor windows mobile... Totaal niet waar. Er zijn op deze moment al een pak meer applicaties die voor android draaien dan voor wm. En er komen er dagelijks massas bij.

Android for president!

Tot hier mijn offtopic ;).

^MystiQ

Legacy Member
Ah ok, dat wist ik zelfs niet, bedankt voor het vermelden, Android is inderdaad een zeer tof systeem :p

syndrom

Legacy Member
hmm, en hoe is dat touchscreen? heb nu een lg viewty maar ben eigelijk echt nie content over dat touchscreen, reageert te traag naar men goesting.

^MystiQ

Legacy Member
Het is een resistief touch screen zoals de meeste smartphones, het werkt beter dan pakweg een samsung star/LG cookie maar natuurlijk blijft de iphone(capacitief) superieur als het aankomt op touch screens maar ik bij er al bij al goed tevreden van.

^MystiQ

Legacy Member
Doe het op uw gemak, bekijk desnoods eens een review op youtube :)

^MystiQ

Legacy Member
Laat ons zeggen dat ik Zondagavond ga afsluiten want ik hoopte er nog iets meer uit te halen maar sowieso staat uw bod genoteerd ;)

^MystiQ

Legacy Member
Zeer raar dat niemand dit toestel wil kopen, is nochtans een leuke smartphone voor dat geld, ahja, de zoektocht gaat verder hé dan :)

Gaat vanaf nu op 2dehands.be ook :)

^MystiQ

Legacy Member
Er zitten drie dagen tussen en dus een prijsverlaging naar 160 euro! Komaan hé zeg, dit is al 100 euro minder dan de nieuwprijs zonder dat er hier een schram op zit.

tinytim

Legacy Member
Bodje 150€ indien aankoopbewijs, liefst afspreken in Dendermonde.

Trebby

Legacy Member
hier wel interesse voor het apparaatje

hoe zit het met dit machienetje, reageert het snel zoals de iphone? of zit er ook serieuze lag op zoals bij vele smartphones? maw, volgt het scherm zonder teveel tijd tussen je vingers of zit er toch wat vertraging op?

en waarvoor dienen die knoppen allemaal? aangezien het touch is staan er daar toch wat op :p
en hoe zit het met dat wekkerprobleem? komt dat ook voor als de gsm op gewone modus staat? dus niet stille-modus?
sorry dat ik dat allemaal vraag maar vind namelijk niet echt duidelijke uitleg daarover :p

best wel wat interesse, eventueel kom ik tot in oudenaarde met men wagen :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan