^MystiQ
Legacy Member
Beste 9lives leden,
Ik verkoop bij deze dus mijn HTC tattoo, dit toestel is ongeveer twee maand oud en is dus als het ware precies nog in nieuwstaat. Ik had dit toestel aanvankelijk gekocht om een synchroniseerbare agenda te hebben en WiFi voor mijn mail te checken maar ik heb van mijn vriendin een ipod Touch gekregen die mij daarin iets beter tegemoet komt dan deze HTC tattoo. Ik heb er nochtans veel plezier aan gehad en voor een resistief scherm te zijn werkt de touch screen echt wel goed. Je kan allerlei applicaties downloaden via HTC market en ik vermoed dat er de komende maanden nog heel wat zullen bijkomen, android is vrij nieuw in tegenstelling tot windows mobile en dus zijn er momenteel ook minder apps dan voor windows mobile.
Een aantal foto's:
De prijs:
Dit toestel kost nieuw nog 250 euro en is in perfecte staat, ik heb het altijd in een zakje bijgehouden dus er valt geen kras op te bespeuren. Mijn minimumprijs ligt daarom op 170 euro en de meeneemprijs is sowieso 200 euro. Uiteraard krijg je de doos erbij met oplader, met kabel, met oortjes(ongebruikt) en standaard formaat dus geen rare oortjes nodig en mini handleiding.
Ik zal wel eerlijk zijn, een probleem waar alle Android toestellen van HTC momenteel mee te maken hebben is een bug waarbij de wekker niet goed werkt. Het heeft iets te maken met het feit dat je uw wekker wil gebruiken in stille modus, normaal zou er een firmware update komen om dit probleem te verhelpen, als je deze smartphone in het nieuw koopt bij zowel de tattoo als de hero zal je dit probleem hebben, de wekker is dus niet altijd even betrouwbaar.
Ik behoud mij het recht om boden te weigeren of af te zien van de verkoop indien er zich problemen voordoen.
Verder van de rest heb ik liefst dat deze smartphone afgehaald wordt maar verzending is ook mogelijk, ik ben wel niet verantwoordelijk voor schade na verzending maar mijn pakjes zijn altijd dik in orde en goed beveiligd dus dat mag geen probleem zijn. Ik kom ook regelmatig in Kortrijk, Dendermonde in de weekends en soms Gent.
Met vriendelijke groeten en keep it clean
Ik verkoop bij deze dus mijn HTC tattoo, dit toestel is ongeveer twee maand oud en is dus als het ware precies nog in nieuwstaat. Ik had dit toestel aanvankelijk gekocht om een synchroniseerbare agenda te hebben en WiFi voor mijn mail te checken maar ik heb van mijn vriendin een ipod Touch gekregen die mij daarin iets beter tegemoet komt dan deze HTC tattoo. Ik heb er nochtans veel plezier aan gehad en voor een resistief scherm te zijn werkt de touch screen echt wel goed. Je kan allerlei applicaties downloaden via HTC market en ik vermoed dat er de komende maanden nog heel wat zullen bijkomen, android is vrij nieuw in tegenstelling tot windows mobile en dus zijn er momenteel ook minder apps dan voor windows mobile.
Een aantal foto's:
De prijs:
Dit toestel kost nieuw nog 250 euro en is in perfecte staat, ik heb het altijd in een zakje bijgehouden dus er valt geen kras op te bespeuren. Mijn minimumprijs ligt daarom op 170 euro en de meeneemprijs is sowieso 200 euro. Uiteraard krijg je de doos erbij met oplader, met kabel, met oortjes(ongebruikt) en standaard formaat dus geen rare oortjes nodig en mini handleiding.
Ik zal wel eerlijk zijn, een probleem waar alle Android toestellen van HTC momenteel mee te maken hebben is een bug waarbij de wekker niet goed werkt. Het heeft iets te maken met het feit dat je uw wekker wil gebruiken in stille modus, normaal zou er een firmware update komen om dit probleem te verhelpen, als je deze smartphone in het nieuw koopt bij zowel de tattoo als de hero zal je dit probleem hebben, de wekker is dus niet altijd even betrouwbaar.
Ik behoud mij het recht om boden te weigeren of af te zien van de verkoop indien er zich problemen voordoen.
Verder van de rest heb ik liefst dat deze smartphone afgehaald wordt maar verzending is ook mogelijk, ik ben wel niet verantwoordelijk voor schade na verzending maar mijn pakjes zijn altijd dik in orde en goed beveiligd dus dat mag geen probleem zijn. Ik kom ook regelmatig in Kortrijk, Dendermonde in de weekends en soms Gent.
Met vriendelijke groeten en keep it clean

.