Triple0
Legacy Member
Hey
Ik zet mijn HTC S710 te koop.
Ik heb deze overgekocht van iemand hier op het 9lives forum
Er zijn minieme krasjes op het scherm. Voor de rest werkt het toestel nog zeer goed.
Ik heb er een custom rom van WM 6.1 erop gezet.
Het toestel komt met oplader, usb kabel en oortjes die uitgepakt zijn maar niet gebruikt.
ik prefereer zoals altijd afhaling. verzenden kan ook.
Bieden vanaf 50 euro excl
Mvg
Ik zet mijn HTC S710 te koop.
Ik heb deze overgekocht van iemand hier op het 9lives forum
Er zijn minieme krasjes op het scherm. Voor de rest werkt het toestel nog zeer goed.
Ik heb er een custom rom van WM 6.1 erop gezet.
Het toestel komt met oplader, usb kabel en oortjes die uitgepakt zijn maar niet gebruikt.
ik prefereer zoals altijd afhaling. verzenden kan ook.
Bieden vanaf 50 euro excl
Mvg