zabulus
Legacy Member
Ik verkoop mn HTC S710. De smarthphone is gekocht op 3 mei 2007 bij Essec en is dus nog net geen maand oud.
Het is een prachtig toestel met alles erop en eraan!
Waarom doe ik hem weg? Wel ik heb steeds een PDA met stylus gebruikt en deze is zonder stylus en ik kan er maar niet gewoon aan geraken... vandaar...
De prijs die ik ervoor heb betaald was 440 euro met een geheugenkaartje van 2gb (microSD) en een heuptasje van Pierre Cardin
Er zitten nergens krassen op, ik heb deze steeds in een heuptas gedragen.
Foto's staan op: http://users.pandora.be/zabulus/tekoop/htc_s710/
Meer info: http://www.smartphoneshop.be/product/39652/htc-s710.html
HTC S710 features:
* Microsoft Windows Mobile 6 Standard
* automatisch schuivend QWERTY-toetsenbord
* Quad-band GSM/GPRS/EDGE
* WLAN en Bluetooth 2.0 + EDR
* 2,4-inch TFT scherm
* 2.0-megapixelcamera
* Windows Media Player
* microSD-geheugenslot
* Office- en PDF-bestanden viewer
Bij een goed bod mag hij buiten...
Bieden excl, liefst af te halen in hasselt, kan ook in de omgeving gebracht worden...
Het is een prachtig toestel met alles erop en eraan!
Waarom doe ik hem weg? Wel ik heb steeds een PDA met stylus gebruikt en deze is zonder stylus en ik kan er maar niet gewoon aan geraken... vandaar...
De prijs die ik ervoor heb betaald was 440 euro met een geheugenkaartje van 2gb (microSD) en een heuptasje van Pierre Cardin
Er zitten nergens krassen op, ik heb deze steeds in een heuptas gedragen.
Foto's staan op: http://users.pandora.be/zabulus/tekoop/htc_s710/
Meer info: http://www.smartphoneshop.be/product/39652/htc-s710.html
HTC S710 features:
* Microsoft Windows Mobile 6 Standard
* automatisch schuivend QWERTY-toetsenbord
* Quad-band GSM/GPRS/EDGE
* WLAN en Bluetooth 2.0 + EDR
* 2,4-inch TFT scherm
* 2.0-megapixelcamera
* Windows Media Player
* microSD-geheugenslot
* Office- en PDF-bestanden viewer
Bij een goed bod mag hij buiten...
Bieden excl, liefst af te halen in hasselt, kan ook in de omgeving gebracht worden...


