Archief - HTC S710 - Maand oud!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

zabulus

Legacy Member
Ik verkoop mn HTC S710. De smarthphone is gekocht op 3 mei 2007 bij Essec en is dus nog net geen maand oud.
Het is een prachtig toestel met alles erop en eraan!
Waarom doe ik hem weg? Wel ik heb steeds een PDA met stylus gebruikt en deze is zonder stylus en ik kan er maar niet gewoon aan geraken... vandaar...

De prijs die ik ervoor heb betaald was 440 euro met een geheugenkaartje van 2gb (microSD) en een heuptasje van Pierre Cardin

Er zitten nergens krassen op, ik heb deze steeds in een heuptas gedragen.

Foto's staan op: http://users.pandora.be/zabulus/tekoop/htc_s710/
Meer info: http://www.smartphoneshop.be/product/39652/htc-s710.html


HTC S710 features:

* Microsoft Windows Mobile 6 Standard
* automatisch schuivend QWERTY-toetsenbord
* Quad-band GSM/GPRS/EDGE
* WLAN en Bluetooth 2.0 + EDR
* 2,4-inch TFT scherm
* 2.0-megapixelcamera
* Windows Media Player
* microSD-geheugenslot
* Office- en PDF-bestanden viewer



Bij een goed bod mag hij buiten...

Bieden excl, liefst af te halen in hasselt, kan ook in de omgeving gebracht worden...

DaCrashOveride

Legacy Member
Ruilen tegen een SE M600I met 1gb M2 kaartje, Rubbere hoes, extra stylus, lederen tas, Houder voor in de auto, lader voor in de auto en standaard extras?




(is nu wel in garantie wegens een defect, maar krijg hem normaal deze week ofzo terug)

zabulus

Legacy Member
Ruilen doe ik niet, sorry, heb al iets anders opt oog

Bod genoteerd, maar voor die prijs doe ik hem niet weg...

Dannykills

Legacy Member
zabulus zei:
Ruilen doe ik niet, sorry, heb al iets anders opt oog

Bod genoteerd, maar voor die prijs doe ik hem niet weg...

vanaf hoeveel dan wel?

grtz

musicfania

Legacy Member
Heb mijne voor 369 euro bij essec gekocht zonder 2GB geheugen kaartje en zonder heuptas. Ben heel tevreden over de Smartphone. Ik heb ook al een pocket pc gehad met stylus en ik heb geen problemen bij de S710, ik vind het persoonlijk beter. Het scherm is echt mega scherp en heel helder.

375 euro met geheugen kaart en tasje is zeker niet duur.

Nog wil ik even melden: heb ik in de garantie gelezen van HTC, dat je HTC op de hoogte moet houden en hun de gegevens doormailen/bellen van de nieuwe persoon waaraan je de garantie overdraagt. Je leest het maar eens :)

Krankenfratzer

Legacy Member
Wat heb je dan op oog als je niet wil ruilen, mss heb ik wel juist hetgeen je wilt ?

Mvg, Krankenfratzer

Powerbookg4

Legacy Member
Ik doe je deze avond misschien een hoger bod.
Had er over gelezen dat je niet wou ruilen...

Is het toestel onmiddellijk vrij? Is de factuur er nog bij? Hoeveel jaar garantie geeft essec?

Mvg

honde_stijl

Legacy Member
dus ruil tegen een qtek 9100 ook met 2 gig geheugenkaartje,metalen case(met riemclip),heuptasje,screen protector, zie je niet zitten?

pm me ff want ga dit uit het oog verlieren :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan