yamato-
Legacy Member
Ik verkoop mijn HTC S710 omdat ik een nokia E51 cadeau heb gekregen.
De HTC S710 is slechts enkele keren uit de doos geweest en dus in volledige nieuwstaat. Plastiekje zit ook nog over het scherm.
Je krijgt er ook een 1gb micro sd bij met sd adapter + een passend hoesje en natuurlijk alle standaard toebehoren ( oortjes, netadapter, usb-kabel)
Het gaat om een azerty toetsenbord met franse windows mobile.
minimumprijs: 280
meeneemprijs 300
enkel ophaling of levering indien in de buurt van grimbergen
De HTC S710 is slechts enkele keren uit de doos geweest en dus in volledige nieuwstaat. Plastiekje zit ook nog over het scherm.
Je krijgt er ook een 1gb micro sd bij met sd adapter + een passend hoesje en natuurlijk alle standaard toebehoren ( oortjes, netadapter, usb-kabel)
Het gaat om een azerty toetsenbord met franse windows mobile.
minimumprijs: 280
meeneemprijs 300
enkel ophaling of levering indien in de buurt van grimbergen