Archief - HTC S710 + 1 GB xSD

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

pereke

Legacy Member
Te Koop:

HTC S710
1 GB xSD kaartje

smartphoneshop.be

Windows Mobile 6 smartphone met uitschuifbaar toetsenbord
De HTC S710 is uw mobiele kantoor in pocketformaat. Deze smartphone draait op Windows Mobile 6 software en heeft een automatisch glijdend Qwerty-toetsenbord. Dit toetsenbord is klein en goed geïntegreerd in de smartphone. Zo behoudt dit toestel zijn compacte formaat en stopt u hem gemakkelijk in uw broek- of jaszak. De combinatie van Windows Mobile 6 met het toetsenbord maakt de S710 een fijne businesspartner, waar u altijd van op aan kunt.

Duidelijk 2,4 inch scherm
Met de HTC S710 heeft u alle zaken op een rijtje. Schuif het toetsenbord open en u schrijft in no time e-mailtjes of complete brieven. Bekijk eenvoudig al uw Office-documenten en PDF-bestanden. Draai het toestel over de breedte om nog beter zicht te krijgen op uw informatie. Surfen op internet is een fijne bezigheid dankzij het grote 2,4 inch scherm.

Windows Media Player
Niet alleen zakelijk is dit toestel een genot om te gebruiken. Ook voor privédoeleinden is hij uitermate geschikt. Dankzij Windows Media Player speelt u al uw mp3'tjes en filmpjes moeiteloos af. U maakt haarscherpe foto's of video's met de 2.0-megapixelcamera. Gebruik het toetsenbord om razendsnel te chatten via Windows Live en MSN.

Quad-band met WLAN en Bluetooth

Dit quad-band GSM toestel maakt verbinding via WLAN en Bluetooth 2.0. Zo sluit hij u aan op wireless netwerken wereldwijd en luistert u draadloos naar uw muziek met hifi-kwaliteit. De HTC S710 heeft 64 MB intern geheugen, en met een microSD-kaartje is het uitbreidbaar tot wel 2 GB. Dit alles maakt de S710 een compact, multifunctioneel apparaat dat u overal mee naartoe wilt nemen.

Troeven:
- uitschuifbaar klavier
- WLAN
- Win Mobile 6
- USB-charger

Aankoopbewijs van 20/04/2007, dus nog meer dan genoeg garantie.
Toestel is in uitmuntende staat !
Komt met alle toebehoren en doos.

PIC 1
PIC 2
PIC 3
PIC 4
PIC 5
PIC 6

Enkel af te halen in Londerzeel. Geen interesse in ruil!

Minimumprijs 245; Meeneemprijs 290;

Happy bidding! Indien vragen, shoot! ;)

PS de WLAN en het openschuifbaar klaviertje ftw :applause:

pereke

Legacy Member
Hebbek niet gedaan, sry :)

Bij normaal belgebruik een dikke 3 dagen. (dit is met de bluetooth-functionaliteit aangeschakeld)

Roeldm

Legacy Member
Ik ga er morgen zekerheid over geven maar je mag rekening houden met een bod van €230 afgehaald

(morgen weet ik of ik mijn huidige gsm kwijt raak)

Roeldm

Legacy Member
sorry voor de late reactie. ik kan mijn bod niet bevestigen, dus mag doolby zich met 225 mss de gelukkige prijzen?

pereke

Legacy Member
Ok, bod van doolby aangenomen. Maar zou toch graag nog iets hoger gaan ;)
Zoals reeds gezegd zal ik nu een weekje niet meer online komen, don't panic, volgende vrijdag(avond) kom ik de stand van zaken opnemen ;)

Grtz

morb

Legacy Member
225€ afgehaald.
reden van verkoop? Dat ding is toch nog volledig in orde hoop ik ?

morb

Legacy Member
225€ afgehaald.
reden van verkoop? Dat ding is toch nog volledig in orde hoop ik ?

pereke

Legacy Member
Tuurlijk is 'dat ding' nog volledig in orde. Kan uitgebreid getest worden bij ophaling.

pereke

Legacy Member
morb zei:
225€ afgehaald.
reden van verkoop? Dat ding is toch nog volledig in orde hoop ik ?

Verkocht aan morb.
Zend me in pm maar wanneer je hem komt afhalen, dan kunnen we daar verder afspreken.

;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan