Darkwing Duck
Legacy Member
Hey
Ik verkoop een HTC P4350 in zeer goede staat. Het is een bijna ongebruikt exemplaar dat een tijd geleden uit RMA gekomen is. De toemalige eigenaar heeft die toen nog even gebruikt, maar had uiteindelijk al een andere op het oog, waardoor ik deze heb gekregen heb. Als student heb ik zoiets achteraf gezien niet van doen en die heeft hier ondertussen alleen maar stof liggen vangen, daarmee dat ik hem wegdoe. Er zijn gebruikssporen, maar die zijn vrij miniem. Ik zal foto's trekken zodra ik een deftige digicam heb, dat zal één van de dagen zijn. Hier is al een foto van google
Bij prijsschatting heb ik deze er ook opgezet, maar er is geen reactie opgekomen. Na wat googlen schat ik dat deze toch nog zo'n €100 waard is. Daar zet ik dan ook de richtprijs op, maar degelijk bod valt de overwegen.
Inhoud:
Richtprijs: €100
De beloofde foto's, ik heb geprobeerd alle gebruiksporen zo duidelijk mogelijk weer te geven. Op de derde foto kan je zien de rechterhoek een beetje schade heeft, dat is het voornaamste.
http://i46.tinypic.com/260500j.jpg
http://i46.tinypic.com/29uovoi.jpg
http://i45.tinypic.com/2nbhzl0.jpg
http://i46.tinypic.com/33e7ssl.jpg
http://i46.tinypic.com/2vjv803.jpg
http://i47.tinypic.com/264kh7p.jpg
mvg
Edit: Ik ga ook proberen dit via andere kanalen te verkopen.
Ik verkoop een HTC P4350 in zeer goede staat. Het is een bijna ongebruikt exemplaar dat een tijd geleden uit RMA gekomen is. De toemalige eigenaar heeft die toen nog even gebruikt, maar had uiteindelijk al een andere op het oog, waardoor ik deze heb gekregen heb. Als student heb ik zoiets achteraf gezien niet van doen en die heeft hier ondertussen alleen maar stof liggen vangen, daarmee dat ik hem wegdoe. Er zijn gebruikssporen, maar die zijn vrij miniem. Ik zal foto's trekken zodra ik een deftige digicam heb, dat zal één van de dagen zijn. Hier is al een foto van google
Bij prijsschatting heb ik deze er ook opgezet, maar er is geen reactie opgekomen. Na wat googlen schat ik dat deze toch nog zo'n €100 waard is. Daar zet ik dan ook de richtprijs op, maar degelijk bod valt de overwegen.
Inhoud:
- HTC P4350 met 4GB geheugenkaartje
- Lader
- Oortjes met micro, zat er standaard bij
- Extra oortjes met micro (ik ben vrij zeker dat het deze zijn)
- USB kabel (dit is niet de originele, want die vindt ik niet meer)
- Originele doos met handleiding en software.
Richtprijs: €100
De beloofde foto's, ik heb geprobeerd alle gebruiksporen zo duidelijk mogelijk weer te geven. Op de derde foto kan je zien de rechterhoek een beetje schade heeft, dat is het voornaamste.
http://i46.tinypic.com/260500j.jpg
http://i46.tinypic.com/29uovoi.jpg
http://i45.tinypic.com/2nbhzl0.jpg
http://i46.tinypic.com/33e7ssl.jpg
http://i46.tinypic.com/2vjv803.jpg
http://i47.tinypic.com/264kh7p.jpg
mvg
Edit: Ik ga ook proberen dit via andere kanalen te verkopen.

