Archief - HTC P4350 (Herald)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

doolittle

Legacy Member
Te koop (geen ruil):

Een HTC P4350 (HTC codenaam Herald) van iets meer dan twee jaar oud.
Nog in erg goeie staat.
Alle originele acc. zitten er nog bij.
Zijnde:
- Lader
- Etui
- Kabel om aan pc te hangen (mini usb -> usb)
- Oortjes

Daarbij geef ik ook nog een geheugenkaartje van 6 GB.

Momenteel staat er een versie op van WM 6.5.3, geen officiële release dus.
Nog niet ideaal, maar wel veel beter of WM6 (en lager) omdat die beter aangepast is om met het touch-screen te werken. Maar kan er terug WM6 opzetten indien gewenst.
Voor meer info hierover mag je altijd PM zenden...

Toestel is van december 2007, geen garantie meer dus. Heb dan ook de faktuur niet meer...

Foto's: HTC P4350 - Album

Bieden vanaf 60 eur excl.

Indien de reactie hier tegenvalt, zal ik deze ook op andere sites zetten...

polarbear

Legacy Member
50 euro excl.

Hoe vaak moet je hem opladen bij normaal gebruik?

doolittle

Legacy Member
@jonathan_d11:
euhm bod van 55 euro incl zie ik niet als hoger dan 50 euro excl. Weet nog niet precies hoeveel de verzendingskosten zijn, maar zal toch wel rond de 5 euro zijn vermoedelijk.

@polarbear:
Wat bedoel je met normaal gebruik? Hangt oa af van wifi aan of niet, bluetooth aan of niet, hoe vaak bellen... Bij mij ging die toch zo'n 3/4 dagen mee volledig opgeladen. Maar laatste tijd hing ik die tijdens de dag meestal aan m'n pc op het werk. Handig om je calender enzo te syncen en bovendien wordt ie zo op hun kosten geladen :-).

doolittle

Legacy Member
DaCrashOveride zei:
Komt ge in antwerpen?
Niet echt regelmatig, neen. Als je grote interesse hebt, misschien ergens halverwege zou wel te doen zijn (tss Brugge - Antwerpen).

polarbear

Legacy Member
bod van 60 euro excl.

Kan je een idee geven wanneer je zou afsluiten?

doolittle

Legacy Member
jij bent de eerste die m'n minimum biedt (genoteerd dus), zou het dus wel nog minstens een week laten lopen.

staat nu overigens ook op kapaza.

jonathan_d11

Legacy Member
doolittle zei:
Te koop (geen ruil):

Een HTC P4350 (HTC codenaam Herald) van iets meer dan twee jaar oud.
Nog in erg goeie staat.
Alle originele acc. zitten er nog bij.
Zijnde:
- Lader
- Etui
- Kabel om aan pc te hangen (mini usb -> usb)
- Oortjes

Daarbij geef ik ook nog een geheugenkaartje van 6 GB.

Momenteel staat er een versie op van WM 6.5.3, geen officiële release dus.
Nog niet ideaal, maar wel veel beter of WM6 (en lager) omdat die beter aangepast is om met het touch-screen te werken. Maar kan er terug WM6 opzetten indien gewenst.
Voor meer info hierover mag je altijd PM zenden...

Toestel is van december 2007, geen garantie meer dus. Heb dan ook de faktuur niet meer...

Foto's: HTC P4350 - Album

Bieden vanaf 60 eur excl.

Indien de reactie hier tegenvalt, zal ik deze ook op andere sites zetten...
Nog intresse met het voorstel dat ik je heb gestuurd?
Mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan