WTFMAN
Legacy Member
HTC Magic
Overgekocht van iemand die het via zijn werk gekregen had en dus geen factuur meegekregen
In goeie staat met lichte gebruikssporen , geeen krasjes op scherm wegens screen protector
Is met doos , lader , usb en gsm zelf
Ook in andere kringen te koop...
Garantie via serienummer wel tot 30-05-2011 ( nog +- 20maanden dus )
Prijs : MIN. 240EURO excl.( met 8gb) , meeneemprijs : 255euro excl.
GEEN RUIL !!!!
fotos:
http://i35.tinypic.com/2e17fxj.jpg
http://i37.tinypic.com/25tfa1h.jpg
http://i38.tinypic.com/10xhr12.jpg
http://i36.tinypic.com/21kfrf8.jpg
Overgekocht van iemand die het via zijn werk gekregen had en dus geen factuur meegekregen
In goeie staat met lichte gebruikssporen , geeen krasjes op scherm wegens screen protector
Is met doos , lader , usb en gsm zelf
Ook in andere kringen te koop...
Garantie via serienummer wel tot 30-05-2011 ( nog +- 20maanden dus )
Prijs : MIN. 240EURO excl.( met 8gb) , meeneemprijs : 255euro excl.
GEEN RUIL !!!!
fotos:
http://i35.tinypic.com/2e17fxj.jpg
http://i37.tinypic.com/25tfa1h.jpg
http://i38.tinypic.com/10xhr12.jpg
http://i36.tinypic.com/21kfrf8.jpg


