ebay
Legacy Member
Ik heb reeds een iPhone, dus deze ligt hier maar in de kast:
Een witte HTC Magic, aangekocht op 09/07/2009 (dus nog meer dan 1,5 jaar garantie).
Alles zit in de doos met de toebehoren (netlader, USB kabel, Oortjes, garantiebewijs).
Uiteraard nieuwe krasvrije staat.
Minimum: 220 excl., meeneem: 250 excl.
Staat ook op andere sites aangeboden (Kapaza en 2dehands)
Een witte HTC Magic, aangekocht op 09/07/2009 (dus nog meer dan 1,5 jaar garantie).
Alles zit in de doos met de toebehoren (netlader, USB kabel, Oortjes, garantiebewijs).
Uiteraard nieuwe krasvrije staat.
Minimum: 220 excl., meeneem: 250 excl.
Staat ook op andere sites aangeboden (Kapaza en 2dehands)
