hey69
Legacy Member
witte htc magic met 8GB msd card
in bijna perfecte staat .
komt enkel met lader.heb geen doos meer (ook geen factuur)
is vodaphone branded.
bied vanaf 155excl, meeneem 179€
kan gebracht, gepost worden
vergeten te melden dat k ook op 2dehans en Kapaza heb geplaatts
http://i45.tinypic.com/dwxvt3.jpg
http://i50.tinypic.com/2qcimw2.jpg
http://i46.tinypic.com/2iazddt.jpg
http://i47.tinypic.com/14o0sbk.jpg
http://i48.tinypic.com/202jah.jpg
http://i46.tinypic.com/2qb9avt.jpg
in bijna perfecte staat .
komt enkel met lader.heb geen doos meer (ook geen factuur)
is vodaphone branded.
bied vanaf 155excl, meeneem 179€
kan gebracht, gepost worden
vergeten te melden dat k ook op 2dehans en Kapaza heb geplaatts
http://i45.tinypic.com/dwxvt3.jpg
http://i50.tinypic.com/2qcimw2.jpg
http://i46.tinypic.com/2iazddt.jpg
http://i47.tinypic.com/14o0sbk.jpg
http://i48.tinypic.com/202jah.jpg
http://i46.tinypic.com/2qb9avt.jpg
En de htc magic is ook niet zo dik als hij op fotos lijkt ... 'T is echt een prachttelefoon

