Archief - htc hero

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jabbas

Legacy Member
ik bied een htc hero brown aan van 6/8/09 uit nl met bon
splinternieuwe staat en alle acc inbegrepen incl een 8gig kaartjr
in de plaats van 2gig
incl nl handleiding en dvdmet appl.onder andere copilot
staat ook op andere site's

bieden vanaf 370 euro

Tommi44

Legacy Member
Is er een verschil tussen de Belgische en de Nederlandse versie?

Giovanny

Legacy Member
sterke interesse hier. eventueel ruilen met n79 + opleg van mijne kant?

Terror Factor

Legacy Member
300 euro voor het op gang te trekken, als da toestel geen simlock heeft :)

jabbas

Legacy Member
geen simlock en geen 300 ;heb momenteel een bod via 2dehands van 350

Cyaankali

Legacy Member
Beste jabbas,

Zou u zo vriendelijk willen zijn om te vragen aan de koper op Kapaza om zijn bod ook hier te plaatsen zodat iedereen weet waaraan en waaraf.

DrWho

Legacy Member
Cyaankali zei:
Beste jabbas,

Zou u zo vriendelijk willen zijn om te vragen aan de koper op Kapaza om zijn bod ook hier te plaatsen zodat iedereen weet waaraan en waaraf.

Met alle respect, maar dat is er wat over niet? Als ik elke (fun)bieder op kapaza moet gaan aanschrijven om zich hier ook nog even te registreren en vervolgens te bieden, dat wérkt gewoonweg niet. 9Lives mag dan wel groot zijn, maar niet zo groot dat iedereen die Kapaza kent ook automatisch een 9L account heeft.

Is het niet voldoende dat de bieder op Kapaza, 2dehands e.d. zijn bod effectief plaatst (dus niet via mail op die sites) en de koper gewoon een link geeft naar de desbetreffende pagina?

Cyaankali

Legacy Member
Beste Peeka,

Dat zou ook een oplossing kunnen zijn maar we preferen de persoon in kwestie.

Mocht dat nu om welke reden dan ook niet gaan dan zou een link voldoende moeten zijn.

Peeka zei:
Met alle respect, maar dat is er wat over niet? Als ik elke (fun)bieder op kapaza moet gaan aanschrijven om zich hier ook nog even te registreren en vervolgens te bieden, dat wérkt gewoonweg niet. 9Lives mag dan wel groot zijn, maar niet zo groot dat iedereen die Kapaza kent ook automatisch een 9L account heeft.

Is het niet voldoende dat de bieder op Kapaza, 2dehands e.d. zijn bod effectief plaatst (dus niet via mail op die sites) en de koper gewoon een link geeft naar de desbetreffende pagina?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan