Archief - HTC Hero wit

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Gizmoke666

Legacy Member
HTC hero wit

zoals in andere verkooptopics reeds vermeld, zeer mooie en goede telefoon.

Zo goed en tevreden zelfs dat ik de opvolger HTC legend sinds daarjuist heb.

Foto's kunnen gemaild worden op aanvraag, toestel is nog geen half jaar oud.

Voor-, achter-, zij- en onderkant in nieuwstaat, geen kras te bespeuren. Enkel langs bovenkant op hoek kleine kras/ beschadiging van een val.

Minimumprijs: €225,00 excl
Richtprijs: €240,00 excl
Meeneemprijs: €250,00 excl

Kan geleverd worden regio Dendermonde, Hamme, St. Niklaas

Afhaling heeft voorkeur

Ludwig

Legacy Member
zo goed en tevreden dat je nen anderen koopt.
sorry voor den offtopic, maar kvind dat wel één van de beste argumenten ooit.

Gizmoke666

Legacy Member
Ludwig zei:
zo goed en tevreden dat je nen anderen koopt.
sorry voor den offtopic, maar kvind dat wel één van de beste argumenten ooit.

Klink heel raar, weet het, maar als ik er niet tevreden van zou zijn zou ik zeker niet de opvolger kopen die btw op het uiterlijk na bijna identiek is.

Nu krijg ik voor de hero nog een mooi bedrag, binnen een jaar is dat niets meer...

Gizmoke666

Legacy Member
Genoteerd, ik dacht dat je mail gestuurd had ook.

Indien morgen mijn mac geleverd wordt dan moet ik tegen de avond nog in Aalst zijn, ik dacht dat je van deze kanten was, dan kan ik gerust leveren en kan je testen en dan nog beslissen.

PS binnen enkele weken is de 2.1 versie van de legend ook beschikbaar op de hero

GosU

Legacy Member
zoek maar op tweaker.net het hero forum, die update zat er al tijdje aantekomen en zou voor midden april zijn

WTFMAN

Legacy Member
Conroe zei:
Wat is het nut daarvan? :scream:
De helft werkt dan toch niet? :help:

Zeg geen dingen waar ge nix van weet ... Het gaat een officiele update zijn dus zal bijna 100% werken ( mss een paar kleine bugs zoals bij elke software )

Ge zijt u belachelijk aan maken :niceone:

Conroe

Legacy Member
WTFMAN zei:
Zeg geen dingen waar ge nix van weet ... Het gaat een officiele update zijn dus zal bijna 100% werken ( mss een paar kleine bugs zoals bij elke software )

Ge zijt u belachelijk aan maken :niceone:
Waarom doen ze dat?
Beetje hun eigen ruiten ingooien?
Niet verstandig lijkt me! :s

Gizmoke666

Legacy Member
Conroe zei:
Waarom doen ze dat?
Beetje hun eigen ruiten ingooien?
Niet verstandig lijkt me! :s

Op een pc van enkele jaren oud geleverd met vista kan je toch ook windows 7 plaatsen?
Als je nu office 2007 koopt krijg je er toch nu gratis office 2010 bij ...

Slaan ze bij MS hun eigen ruiten in?

Dat noemen ze marketing mijn beste

Soit: morgenavond sluit ik af

Oh ja, bron is de volgende

http://www.techzine.nl/nieuws/22474/android-2-1-voor-htc-hero-komt-eraan.html
http://www.androidworld.nl/15996/antwoord-van-htc-update-htc-hero-uitgesteld-tot-eind-april/
http://tweakers.net/nieuws/66169/htc-stelt-android-21-update-voor-hero-uit.html

eind april dus

Gizmoke666

Legacy Member
De koper Christalic heeft bod ingetrokken omdat hij een ander toestel gevonden heeft.

Er wordt dus niet afgesloten vanavond

mythe

Legacy Member
Tip, altijd melden als je elders verkoopt. Want anders kan er alsnog een negatieve iTrade volgen van vorige bieders. In dit geval zijn er wel geen, dus geluk ;).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan