Archief - HTC Hero wit

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

vince147

Legacy Member
Ik doe mijn HTC hero weg in perfecte staat. Der zijn echt nix van krassen op. Ook niet vanachter en al zeker niet op het scherm.
Er staat de laatste nieuwe software op en draait ongelofelijk vlot!

Alle standaard accesoires zitten erbij ( Oortjes, datakabel, oplader, boekjes ) + ik heb nog een auto oplader gekocht, altijd handig.

Toestel is max 4 maanden oud en via HTC verloopt dat prima via de fabrieksgarantie dus nog een 20 maanden in garantie!

Voor meedere vragen, stel gerust. VOor foto's kan ik helaas niet zorgen (je gaat toch geen detail zien) maar ik garandeer je dat hij in ideale staat is!

Reden verkoop? GSM van het werk.

vince147

Legacy Member
Ik had een 250 euro in gedachten omdat hij echt wel in nieuwstaat is.

vince147

Legacy Member
@ SjoepieSjapie: Nee die origele geupdate software staat erop, zoals je hem in de winkel koopt.

@ Nightmare: Leveren in Limburg is wat moeilijk. Ik kan wel verzekerd verzenden onder rembours...

NightMare xXx

Legacy Member
Ik ben door de week nooit thuis voor 5u, dus liever niet :/

vince147

Legacy Member
Ik kan ook brengen tot keerbergen das geen probleem. Ma hij kost nog 400 nieuw dus had graag toch iets meer gehad christalic. Bangelijke gsm

vince147

Legacy Member
Limburg is voor mij een uur en half rijden. Is 3 uur in den auto + mijne bak zuipt gelijk een teef. Niet echt een optie dus ;).

NightMare xXx

Legacy Member
Hahah ^^
Dan is het idd geen optie.

Eerst verzenden zie je ook niet zitten, als ik al mijn gegevens geef?

vince147

Legacy Member
Nah, da vind ik een beetje te riskant. Liever ophalen of in de buurt rondbrengen.

NightMare xXx

Legacy Member
Riskant.. Jammer :)
Ik zou hem dezelfde dag van ontvangst betalen hoor.

Grtz

h0ppertje

Legacy Member
Ik heb er wel sterke interesse in het toestel, is het mogelijk om tomtom / andere GPS software erop te plaatsen? (heb hiervoor een HTC met windows mobile gehad en daardoor niet echt vertrouwd met het Android-systeem). Ben van Brugge, is een uurtje rijden, eventueel spreken we ergens af; 50/ 50 :)

vince147

Legacy Member
Ergens tussenin afspreken moet nog lukken denk ik.

Tom Tom bestaat nog niet voor Android maar er zijn genoeg navigatie softwares te vinden ;). Daar help ik je graag mee.
En geloof mij, als je van Windows Mobile komt is Android een verademing!

h0ppertje

Legacy Member
Als je richtprijs 250 is, wil ik er 235 voor geven omdat er altijd afgeboden word :p, kunt u hier vrede mee nemen?

vince147

Legacy Member
Ik haat briefkes van 5 euro. Maak er 240 van en we hebben een deal ;). Ik moet tenslotte ook nog ergens afspreken :p.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan