vince147
Legacy Member
Ik doe mijn HTC hero weg in perfecte staat. Der zijn echt nix van krassen op. Ook niet vanachter en al zeker niet op het scherm.
Er staat de laatste nieuwe software op en draait ongelofelijk vlot!
Alle standaard accesoires zitten erbij ( Oortjes, datakabel, oplader, boekjes ) + ik heb nog een auto oplader gekocht, altijd handig.
Toestel is max 4 maanden oud en via HTC verloopt dat prima via de fabrieksgarantie dus nog een 20 maanden in garantie!
Voor meedere vragen, stel gerust. VOor foto's kan ik helaas niet zorgen (je gaat toch geen detail zien) maar ik garandeer je dat hij in ideale staat is!
Reden verkoop? GSM van het werk.
Er staat de laatste nieuwe software op en draait ongelofelijk vlot!
Alle standaard accesoires zitten erbij ( Oortjes, datakabel, oplader, boekjes ) + ik heb nog een auto oplader gekocht, altijd handig.
Toestel is max 4 maanden oud en via HTC verloopt dat prima via de fabrieksgarantie dus nog een 20 maanden in garantie!
Voor meedere vragen, stel gerust. VOor foto's kan ik helaas niet zorgen (je gaat toch geen detail zien) maar ik garandeer je dat hij in ideale staat is!
Reden verkoop? GSM van het werk.
. Heeft altijd in beschermhoes gestoken.
.
, kunt u hier vrede mee nemen?