Archief - HTC Hero Urban Brown

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Splackavellie85

Legacy Member
Ik heb een HTC Hero Urban Brown te koop. De telefoon is nog zo goed als nieuw en helemaal compleet in doos. Inclusief 2GB MicroSD-kaartje.

Persoonlijk vind ik de HTC Hero nog steeds het beste Android-toestel en de enige die zich qua functionaliteit en gebruiksgemak kan meten met de iPhone. Enkele specificaties:

- Sense UI
- 3.2" capacitive touchscreen met multitouch (enige Android-toestel met multitouch!)
- Betere batterij dan de iPhone
- Beste mobiele browser (beter dan Safari), inclusief Flash-ondersteuning!

Inclusief bon en nog 8 maanden garantie!

De huidige nieuwprijs is 379 euro
Minimum: 250 euro
Meeneem: 300 euro

da_flux

Legacy Member
De Hero is niet het enige toestel met multitouch, de droid/milestone bijvoorbeeld heeft ook mulitouch...

Splackavellie85

Legacy Member
De Milestone is nog niet te koop in België, en de USA-versie van de Droid heeft geen multitouch volgens mij. Voorlopig is het dus het enige Androidtoestel in de EU met multitouch.

WTFMAN

Legacy Member
Splackavellie85 zei:
De Milestone is nog niet te koop in België, en de USA-versie van de Droid heeft geen multitouch volgens mij. Voorlopig is het dus het enige Androidtoestel in de EU met multitouch.

Halfwaar... Milestone is al uit in Duitsland , want ene hier op forum biedt hier ene aan met een QWERTZU toetsenbord en op ebay zijn ook enkele duitse versies aanwezig ... MAAR ik weet niet of multitouch werkt op die Duitse versies dus ge kunt wrs gelijk hebben of mss ook niet ...

Maar dat terzijde , HERO is een geweldige toestel + gevraagde minimumprijs is imo een koopje :) Ik zou hem zeker aanraden en zeker voor de gevraagde prijs :)


Trouwens , HTC geeft dacht ik 2Jaar garantie en aangezien het een vrij recent model is => zal er nog MEER als 1jaar garantie op zijn , of niet?

Splackavellie85

Legacy Member
Als dat van de garantie klopt, dan zit er nog 20 maanden garantie op. Toestel is 4 maanden oud.

Of de duitse Milestone multitouch heeft weet ik niet. Ik gok eigenlijk van wel, maar ik weet alleen dat de Droid dit niet had. verder ook niet relevant, de Hero heeft het in ieder geval wel :)

En het is inderdaad een heel fijn toestel

MAXXUR

Legacy Member
Ik heb een HTC Magic en die heeft multi-touch hoor. Dat heeft bij die HTC toestellen puur met software te maken, en aangezien er een "officiele" update voor de Magic met Sense UI zit aan te komen zal die binnenkort evenveel officiele multitouch hebben als de hero; kleine kans voor de G1

dit ter info! :)

Splackavellie85

Legacy Member
Binnenkort is niet momenteel ;) Momenteel is de Hero het enige toestel dat multitouch mág hebben. Dat meerdere toestellen dit stiekem al kunnen doet er dus ook niet echt toe.

Nu graag alleen reacties van mensen die interesse hebben in dit toestel :)

GaMe®

Legacy Member
Waar aangekocht, heb je de factuur nog?

Eventueel ruilen met een splinternieuwe Nokia N97 Mini, ongeopend in verpakking?

Splackavellie85

Legacy Member
Factuur nog aanwezig, ja.

Eventueel wel interesse in een ruil, ja. Welke kleur is het toestel?

Splackavellie85

Legacy Member
Ludwig zei:
ik bied 250,-
Genoteerd, maar de Nokia N97 mini van GaMe® is meer waard dan 250 euro, dus zijn bod beschouw ik momenteel als het hoogste, mocht het tot een ruil komen.

Foto's komen aan het eind van de middag :)

Ludwig

Legacy Member
ok, begrijp ik.
Synct android gemakkelijk met Mac (iCal, Contacts,...)?

Splackavellie85

Legacy Member
Ludwig zei:
ok, begrijp ik.
Synct android gemakkelijk met Mac (iCal, Contacts,...)?
Ik heb zelf geen Mac, dus nooit geprobeerd. Daarvoor zou je beter even op google kunnen kijken. Hier bijvoorbeeld:
HTC Hero: Mac support for HTC Hero - gdgt
Sync Hero with mac - Android Forums

Het lijkt zo snel gezien geen probleem te zijn, maar een bindend antwoord kan ik daar helaas niet op geven aangezien ik er zelf geen ervaring mee heb. Syncen met Windows gaat in ieder geval prima.

Ik ben trouwens ook nog vergeten te vermelden dat de telefoon ook op kapaza te koop staat.

GaMe®

Legacy Member
Splackavellie85 zei:
QWERTY is prima, geniet zelfs de voorkeur. Is de factuur erbij?

Factuur is erbij.

Spreekt voor zich dat er cash opleg bij moet zijn langs jouw kant.

Hoeveel zou jij willen geven?

Splackavellie85

Legacy Member
Ik zat eigenlijk niet aan een opleg te denken, dus veel extra zou ik er niet bij willen geven. Wat voor bedrag had je zelf in gedachten?

Update: Ik ben weer thuis, dus heb weer toegang tot de Hero. Deze bevindt zich inderdaad vrijwel in nieuwstaat. Enige opmerking is een héél licht oppervlakkig 'krasje' op de voorkant. Deze is zowel met scherm aan als scherm uit niet of nauwelijks te zien, maar ik vermeld hem er toch maar bij voor de zekerheid. De voor-, zij- en achterkant zijn verder krasvrij. Op de foto's heb ik het krasje omcirkeld (zie de zesde foto), maar zoals op de andere foto's te zien is, is deze bijna niet zichtbaar.

Foto's: Picasa Web Albums - LesleyHarrys - HTC Hero

De telefoon is aangekocht op 04-08-2009 dus heeft nog zo'n 19,5 maand garantie.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan