Beantje
Legacy Member
Hierbij verkoop ik een HTC HD2. Aankoop bewijs 18/11/2009.
Het toestel is zo goed als nieuw.
Compleet in doos met alle toebehoren.
Het is een nederlandse HD2, maar met aankoopbewijs en garantie bewijs.
Het toestel is in het NL, als u wilt,
TOMTOM 7 is geinstalleerd met meer dan 20 europese landen.
enkel ruil voor iphone
Het toestel is zo goed als nieuw.
Compleet in doos met alle toebehoren.
Het is een nederlandse HD2, maar met aankoopbewijs en garantie bewijs.
Het toestel is in het NL, als u wilt,
TOMTOM 7 is geinstalleerd met meer dan 20 europese landen.
enkel ruil voor iphone