idd, htc geeft altijd garantie, ze zien gewoon naar imeinummer.
pas vanaf ge der custom rom opzwiert is ze weg, maar soms zien ze der zelf ni naar.
ja kwas der ook blij mee, maar de desire is tog beter voor mij.
twas tijd voor android. maar htc killt alles nu mee de toestellen dan uit zijn nu.
en volgend jaar de htc evo mss in europa.
tube da ma is

.
zelfde as hd2 mee android 8mp cam, 1.3 voorcal, mini hdmi aansluiting.
da wordt pas een bom
