Archief - HTC HD2 scherm,

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Beantje

Legacy Member
ik heb dus een ongelukje tegengekomen met mijn gsm,
hij is gevallen en dat is nu het resultaat

ImageShack Album - 8 images
maar nu wat ik vraag,


weet iemand waar ik een scherm kan vinden het is blijkbaar de cover want het touchscreen werkt nog perfect enz

en moest er iemand geinterseerd zijn doe maar een bod he ...

GosU

Legacy Member
oei,
op gsmpunt.nl kan je veel onderdelen vinden, kweet wel niet of dit ook geld voor de htc..
en de cover zal het nie zijn, tis een capative scherm...
daar liggen geen covers over aangezien et dan nimmr werkt

Beantje

Legacy Member
Youngstar zei:
oei,
op gsmpunt.nl kan je veel onderdelen vinden, kweet wel niet of dit ook geld voor de htc..
en de cover zal het nie zijn, tis een capative scherm...
daar liggen geen covers over aangezien et dan nimmr werkt

mmm nu snap ik het niet, het is dan het bovenste scherm/laag die stuk is ?

GosU

Legacy Member
ja, een capative scherm bestaat uit 2delen, een bovenste harde glaslaag(die bij u gebroken is)
en een onderste, maar in u geval maakt dit niet uit das het scherm volledig vervangen.
je kan dat nog makkelijk zelf doen voor een kleine 100euro als iemand een tutorial online hierover on heeft gezet..

Pieter3770

Legacy Member
Heel kut voor je.
Ik denk dat het een geheel is, voor +- 80€ moet wel te doen zijn.

Ik heb ooit zelf het scherm van mijn htc P3300 vervangen.
Is echt niet moeilijk, dus ik zou er voor gaan!

Zeggen dat het ineens spontaan ze was gaan ze bij htc niet geloven vrees ik. :)

Na edit: blijkbaar is het bij de HD2 wel 2 stukken apart. Goed zien dat je dus het juiste koopt en goed controleren of ze niet beiden kapot zijn. En dan knutselen maar!

JasperW

Legacy Member
Juicy zei:
100euro daarvoor hou ik hem nog hij werkt nog he,

en dit
for HTC HD2 HD 2 II Leo LCD Digitizer Touch Screen+Tool - eBay (item 170426984556 end time Feb-01-10 00:18:03 PST)

dit is toch de bovenkant / laag?

dan is het voor 80euro gefixt

Ok.

Dat is blijkbaar enkel het touch gedeelte. Blijkbaar hoort er nog een tweede deel bij het scherm. Staat vanonder op die ebay pagina (had ik ook al gecheckt):
As Photo Shown Above * (This is Touch Screen (Digitizer / Touch Pad) only, LCD Screen is NOT Included)

Succes nog, en als je toch nog wil verkopen laat maar iets weten (eventueel hogere prijs dan).

Beantje

Legacy Member
JasperW zei:
Ok.

Dat is blijkbaar enkel het touch gedeelte. Blijkbaar hoort er nog een tweede deel bij het scherm. Staat vanonder op die ebay pagina (had ik ook al gecheckt):
As Photo Shown Above * (This is Touch Screen (Digitizer / Touch Pad) only, LCD Screen is NOT Included)

Succes nog, en als je toch nog wil verkopen laat maar iets weten (eventueel hogere prijs dan).

als ik dat 2de deel niet vind kan ik niet veel doen he,

hoeveel had je in gedachten ?

JasperW

Legacy Member
Juicy zei:
als ik dat 2de deel niet vind kan ik niet veel doen he,

hoeveel had je in gedachten ?

Mja, aangezien ik dus nog altijd met die barsten zal zitten, en wie weet welke interne schade er nog is, wil ik er niet al te veel meer voor geven natuurlijk.
€ 150?

Beantje

Legacy Member
nu gaat het touch screen blijkbaarniet meer heb geprobeerd de cover ervan te doen maar heb er hard op geduwt in zit nu tegen touch

zeg maar wat je geeft

Beantje

Legacy Member
min 100, tegen woensdag geen reactie hierop koop ik mij zelf een scherm en tools en steek ik er gewoon geen glas op maar protector in rubber case werkt ook maar minder strerk !

Beantje

Legacy Member
Ramones73 zei:
Dus de LCD is ook kapot nu ?

nee heb er op gedrukt omdat ik het glas er wou afdoen met zuignap, maar had gene die klein genoeg is om er op te doen, dus nuw duwt het glas op touch en duwt em vanzelf op nummer 3 bv
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan