Muscleduck
Legacy Member
Hey
Ik heb een Heavy Rain soundtrack code van bij mijn preorder. De code is ongebruikt omdat ze eignelijk een soort backup was voor mocht ik mijn CE code te vroeg hebben gebruikt.
Nu vind ik het nogal stom om daar geld voor te vragen, dus organiseer ik een wedstrijd(je).
Als je kans wilt maken, maak dan een tekening in paint. Kan mij niet schelen van wat, als het maar mooi of grappig is. En alleen paint gebruiken! Ook geen dingen copy-pasta doen, puur en alleen paint tools gebruiken.
Veel succes.
Afsluiten doe ik vrijdagavond 23:59:59!
Ik heb een Heavy Rain soundtrack code van bij mijn preorder. De code is ongebruikt omdat ze eignelijk een soort backup was voor mocht ik mijn CE code te vroeg hebben gebruikt.
Nu vind ik het nogal stom om daar geld voor te vragen, dus organiseer ik een wedstrijd(je).
Als je kans wilt maken, maak dan een tekening in paint. Kan mij niet schelen van wat, als het maar mooi of grappig is. En alleen paint gebruiken! Ook geen dingen copy-pasta doen, puur en alleen paint tools gebruiken.
Veel succes.
Afsluiten doe ik vrijdagavond 23:59:59!
ad:

. Ze heeft toch het inzicht van hoe de kleuren op elkaar gelayerd moeten worden.
veel succes alvast