snoopertrooper
Legacy Member
Beste,
ik verkoop mijn HD DVD speler van Toshiba voor 100€ excl. verzending.
Voor meer informatie verwijs ik via deze link naar de thread van enkele dagen gelden.
Heb al 2x maal een verkoop annulatie gehad...
https://www.beyondgaming.be/archive/multimedia.106/stand-alone-hddvd-speler-van-toshiba.548765
Mvg,
Jan.
ik verkoop mijn HD DVD speler van Toshiba voor 100€ excl. verzending.
Voor meer informatie verwijs ik via deze link naar de thread van enkele dagen gelden.
Heb al 2x maal een verkoop annulatie gehad...
https://www.beyondgaming.be/archive/multimedia.106/stand-alone-hddvd-speler-van-toshiba.548765
Mvg,
Jan.