Archief - Stand alone HDDVD speler van Toshiba

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

snoopertrooper

Legacy Member
Ik verkoop mijn stand alone HDDVD speler van Toshiba.
Deze kan ook DVD afspelen en gaat deze upscalen tot 1080p. Hij speelt natuurlijk ook cd's af. De speler heeft een HDMI aansluiting en ook een optische ingang.

Volgende HDDVD films krijg je er gratis bij: Poseidon en The Holiday.

HDDVD speler + films: minimumprijs 150€, meeneemprijs 170€


Via deze link kan je alle specificaties lezen.

http://www.cinedream.be/products_dvd_toshiba.shtml

snoopertrooper

Legacy Member
nope vorige was niet verkocht.
Had hem voor een vriend opzij gehouden maar deze koos uiteindelijk voor een PS3 met Blu-ray...
Het gaat dus om 1 enkele HDDVD speler.

lievn

Legacy Member
Reden van verkoop en hoe lang is er nog garantie (met garantiebewijs)?

snoopertrooper

Legacy Member
Reden: ik heb 2 weken geleden een pakket gekocht met Xbox 360 Elite,, een hoop games, HDDVD speler en films. Mijn bedoeling was om enkel de games en de Elite te houden.
Ik heb ook een PS3 en meer Blu-ray films dan HDDVD's.
Dit is de reden van mijn verkoop. Het toestel is echt nog in nieuwstaat.
Ik heb enkel het toestel met voedingkabel, HDMI kabel, remote controll en 2 films.
Geen doos meer en geen aankoop bewijs.

Ik weet wel dat de HDDVD pas aangekocht is in oktober vorig jaar.

Laat maar iets weten.

snoopertrooper

Legacy Member
Ik verlaag mijn meeneemprijs naar 150€ en minimum prijs 125€.
Zelfs als DVD speler is dit de perfecte keuze... 1080i upscaling van gewone dvd's.
Er zijn ook 2 usb aansluitingen voor foto's en deregelijke en een ethernet aansluiting om via internet trailers en dvd extra content af te spelen in HD.

snoopertrooper

Legacy Member
films mogen ook apart verkocht worden.
@ Tolkienz3: bod genoteerd zonder films.

snoopertrooper

Legacy Member
jep nederlandstalige subs.
Voor 30€ zijn beide van jouw inclusief verzending.

Blord

Legacy Member
€30 vind ik een beetje aan de hoge kant voor deze HDDVD's.

Mijn bod is 25€ incl. voor deze 2 titels.

Tolkienz3

Legacy Member
snoopertrooper zei:
films mogen ook apart verkocht worden.
@ Tolkienz3: bod genoteerd zonder films.

Die bod was met films excl.
Ik will nog 115 voor alles geven als je bij mij thuis leevert

Vyste

Legacy Member
Heb mogelijk wel interesse maar welk type betreft het hier want ik zie op de pagina meerdere hd dvd spelers staan. Is verzending naar NL mogelijk?

snoopertrooper

Legacy Member
@Vyste: Het is de bovenste, HD-EP10. Verzending is zeker mogelijk maar dit kost ongeveer 15€. Ik heb net eens gekeken waar Vlijmen ligt. Het is 3 kwartier rijden.
Maar ik lever enkel voor 150€.

@Tolkienz3: ik ga voor 115€ niet komen leveren hoor.
Bij deze bod niet genoteerd. Voor 150€ rijd ik wel naar Wemmel.

@Blord: voor mij is dat bod 25€ incl. goed, ik stuur je een PM.

mvg, jan

snoopertrooper

Legacy Member
Films zijn verkocht...

Speler wordt verkocht aan meeneemprijs 115€ excl. verzending.

robbeke

Legacy Member
je moet eens kijken in de mediamarkt.
heb het toestel daar zien staan voor 129 met 4 films
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan