Archief - GSM'S Te Koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

rookidOd

Legacy Member
NOKIA 1110i

(1 van de betere gsm's waar ik al met gewerkt heb tot nu toe, leuke spelletes, gemakkelijk om met te werken en nog in perfecte staat)

De 1110i van Nokia maakt je het leven gemakkelijk. De ikonen en de intuïtieve navigatie in 4 richingen zorgen dat je gemakkelijk toegang hebt tot alle functies van de telefoon. Het zwart/wit scherm en de polyfoon en MP3 beltonen maken het een zeer uniek apparaat! De 1110i is een eenvoudige oplossing voor zorgenloos communiceren.

* Hoofddisplay: LCD
* Kleuren scherm: Grayscale kleuren
* Resolutie: 96x68 pixels
* Intern geheugen: 4MB
* Batterij: Lithium Ion 900 mAh (BL-5C)
* Stand-by tijd: 380 uur
* Gesprekstijd: 5 uur
* Tril-functie: ja
* Beltonen: MP3 grade tones, Polyfone
* Beltonen toevoegen: ja
* Gewicht: 80 g.

Meeneemprijs: 15 euro

Sony Ericsson Z600

(1jaar oud, enkele krasjes, nog in goed staat en zeer goede gsm voor met te werken. Minpunt enkel klein puntje in het scherm)

De tri-band Z600 is een schelpmodel mobiele telefoon met complete bericht- en beeldmogelijkheden. De Z600 is de eerste GSM / GPRS schelptelefoon met een verwisselbare voor- en achterkant. Het heeft tevens een geintegreerde camera en een kleurenscherm.

* Gewicht: 0,70kg
* Afmetingen: 90 x 48 x 28 mm
* Spreektijd: 360 minuten
* Standby-tijd: 200 uur
* Frequentie: 900, 1800, 1900 Mhz.
* Bluetooth: JA

Meeneemprijs: 15 euro

benq siemens AL21

(3 maanden oud, doe em weg wegens dat ik iets nieuw op het oog heb. En gsm is nog in perfecte staat!)
Belangrijke kenmerken siemens AL 21 ;

* triband 900/1800/1900 MHz
* Autonomie; tot 9 dagen in standby,tot 5 uur in gesprek
* gewicht; 78g
* kleurenscherm (65K kleuren)
* WAP
* GPRS
* foto's via MMS ontvangen en doorsturen
* Java,spelletjes downloaden
* polyfone beltonen
* handenvrije functie
* kleur ; Zwart met zilveren toetsjes

Meeneemprijs: 30 euro

liefst afhalen..

ezbee

Legacy Member
welke frontjes zitten er bij die z600? en vertonen ze allemaal wat krassen?

Alvast een bod van 10 euro afgehaald en 20 euro op de benq-siemens afgehaald. Twijfel nog een beetje tussen de twee of mss beide te kopen...zien wel

rookidOd

Legacy Member
wat bedoel je met frontjes? Enkel de z600 heeft kleine krasjes op beide kanten, de Nokia heeft enkel kleine krasjes aan de achterkant. En de Siemens AL21 heeft er amper, is dan ook nog maar 3 maand oud

Ruben182

Legacy Member
15 euro op de nokia 1110i indien hij in goede staat is.

rookidOd

Legacy Member
het frontje is zwart met silver, maar je kunt het idd veranderen. maar heb er geen als reserve. :) En de Nokia is nog in goede staat

rookidOd

Legacy Member
enkel oplader, doosje heb ik er niet meer van jammer genoeg

Ruben182

Legacy Member
En van de nokia.. heb je daar dan alles nog van? (doos, lader, boekjes,..)
Wat is de leeftijd er eigelijk van?

Nightfall

Legacy Member
meeneem van 30€ op de benq siemens AL21

pm voor verdere afhandeling? (redelijk dringend :P)

PooTaH

Legacy Member
Nightfall zei:
meeneem van 30€ op de benq siemens AL21

pm voor verdere afhandeling? (redelijk dringend :P)

bleh, moest ge em toch niet meer willen :p ben 10 minuten te laat :(

zend pm indien intresse van nightfall weg zou zijn :)

rookidOd

Legacy Member
@ Ruben182 , heb enkel nog lader en gsm zelf, maar is in perfecte staat en zoals ik al zei het is een fijne gsm om met te werken.

@ Nightfall , als je het kan komen afhalen is de gsm van jou!

ezbee

Legacy Member
woopz beetje te traag voor die siemens blijkbaar, bod op de z600 bevestig ik hierbij dan

ezbee

Legacy Member
uh nee, 15 euro zou meeneemprijs geweest zijn zeker - ik had een bod van 10 euro afgehaald gedaan

rookidOd

Legacy Member
Vindt ik persoonlijk toch iets te weinig voor wat je ervoor terug krijgt. maar toch genoteerd!

rookidOd

Legacy Member
(NOKIA 1110i & benq siemens AL21 zijn allebij nog vrij) liefst afhalen!

Ruben182

Legacy Member
Ok mijn bod op de 1110i staat vast. (daarmee ook de meeneemprijs)
Laat maar iets weten voor verdere afhandeling!!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan